زاکربرگ آینده متا را برجسته می کند

مارک زاکربرگ، بنیانگذار و مدیر عامل متا، در تماس سه ماهه سود خود در روز چهارشنبه، 27 آوریل، نسبت به جهت گیری شرکت ابراز خوش بینی کرد، حتی اگر شرکت هدف درآمد هر سهم خود را از دست داد.

متا که به اهداف درآمد و کاربران جدید دست یافت، قصد دارد سرعت برخی سرمایه گذاری ها را به دلیل سطوح رشد فعلی کاهش دهد.

زاکربرگ در همان روز در یک پست فیسبوکی به برخی از چالش‌های متا که متا با آن روبه‌رو است، اشاره کرد، از جمله انتقال به ویدیوی کوتاه، که او اذعان داشت: «در حال حاضر به خوبی کسب درآمد نمی‌کند، اما ما در طولانی مدت نسبت به آن خوش‌بین هستیم. مدت، اصطلاح.”

زاکربرگ گفت: سایر مسائلی که بر این شرکت تأثیر می گذارد شامل از دست دادن سیگنال ناشی از تغییرات iOS اپل، کند شدن رشد تجارت الکترونیک و جنگ در اوکراین است.

ویدئو، تبلیغات، و Metaverse باعث رشد خواهند شد

سال گذشته، متا تجارت خود را به دو دسته تقسیم کرد: Family of Apps که شامل فیس بوک، اینستاگرام و مسنجر می شود و Reality Labs که بر روی ساخت پلت فرم رسانه های اجتماعی آینده متمرکز است.

زاکربرگ در پست فیسبوک خود می گوید:

طی چندین سال آینده هدف ما از منظر مالی ایجاد رشد درآمد عملیاتی کافی از خانواده برنامه‌ها برای تامین مالی رشد سرمایه‌گذاری در آزمایشگاه‌های واقعیت است و در عین حال سودآوری کلی خود را افزایش می‌دهد.

متا قصد دارد از سه اولویت اصلی سرمایه گذاری برای هدایت این رشد استفاده کند: قرقره ها، تبلیغات و متاورس.

توصیه های ویدیویی هوش مصنوعی به دنبال افزایش ارزش برای کاربران است

Reels که در فوریه 2022 در سطح جهانی راه اندازی شد، ویژگی ویدیویی کوتاه متا است که برای رقابت با TikTok ایجاد شده است. متا قصد دارد با افزایش توصیه‌های هوش مصنوعی از محبوبیت روزافزون محتوای ویدیویی استفاده کند.

زاکربرگ می گوید:

قرقره‌ها در حال حاضر بیش از 20 درصد از زمانی را که مردم در اینستاگرام می‌گذرانند تشکیل می‌دهند. ویدئو به طور کلی 50٪ از زمانی را که مردم در فیس بوک می گذرانند تشکیل می دهد، و Reels نیز در آنجا به سرعت در حال رشد است.

ما همچنین شاهد یک تغییر عمده در فیدها هستیم از اینکه تقریباً به طور انحصاری توسط نمودار اجتماعی یا نمودار دنبال‌کننده شما تنظیم می‌شود تا اکنون تعداد بیشتری از فید شما توسط هوش مصنوعی توصیه شده باشد، حتی اگر محتوا توسط دوست یا شخصی که شما دنبال می‌کنید پست نشده باشد.»

پیشرفت‌های متا در هوش مصنوعی قصد دارد آن را به یک موتور اکتشافی تبدیل کند که محتوای ارزشمند و مرتبط را که در ویژگی‌های شرکت به اشتراک گذاشته شده است را به کاربران نشان دهد.

پلتفرم جدید Meta Building پیرامون واقعیت مجازی و افزوده

زاکربرگ همچنین در مورد برنامه‌های متا برای راه‌اندازی یک پلتفرم رسانه اجتماعی جدید به نام Horizon در اواخر سال جاری صحبت کرد.

زاکربرگ گفت: “(Horizon) به افراد اجازه می دهد تا از پلتفرم های بسیار بیشتری وارد تجربیات متاورس شوند، حتی بدون نیاز به هدست.”

این پلتفرم با پلتفرم‌های واقعیت مجازی مانند Quest متعلق به Meta کار می‌کند و دارای هر دو فعالیت‌های تفریحی مانند بازی و موارد استفاده در کار است.

زاکربرگ گفت: «در دسترس قرار دادن این مورد در همه جا به این معنی است که می‌توانید با هر کسی در هر دستگاه یا پلتفرمی که می‌خواهد استفاده کند، تعامل داشته باشید.

تمرکز دیگر ما برای Horizon، ایجاد اقتصاد فراجهانی و کمک به سازندگان است که با کار در متاورژن امرار معاش کنند. ما انتظار داریم که به طور معناداری در کسب درآمد بهتر از سایرین در فضا باشیم، و فکر می کنیم که این باید به یک مزیت پایدار برای پلتفرم های ما در حین توسعه تبدیل شود.”


تصویر ویژه: marysuperstudio/Shutterstock

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور