رونق فناوری: چگونه لندن تبدیل به یکی از مراکز سریع رشد فناوری در جهان شد؟

تصویر
عکس پروفایل Yasmita Kumar Hacker Noon

لندن همیشه رهبر نوآوری در جهان بوده است. از اختراع اولین تلفن همراه ، تا ایجاد یک سیستم “مترو” که اکنون در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد ، لندن به طور مداوم به عنوان یک مرکز فناوری بین المللی افزایش یافته است.

اما چطور لندن به یکی از سریعترین رشدگاه های فناوری روی زمین تبدیل شد؟

در لندن ، بیش از 50 درصد از کل شرکت های فناوری سن کمتر از پنج سال دارند. در دنیا این رقم 9 درصد است. لندن فقط یک مرکز برای مهندسین نرم افزار نیست (اگرچه بیش از دو برابر هر کشور دیگری دارد) ، بلکه شرکت های حسابداری ، آژانس های بازاریابی و سایر مشاغل نیز هستند. جمعیت برنامه نویسان رایانه ای این شهر فقط بین سالهای 2012 تا 2013 31 درصد رشد داشته است. باور کردن این آمار دشوار به نظر می رسد: این افزایش جمعیت 20 برابر جمعیت آستین ، تگزاس است! اما چه چیزی این رشد را به حساب می آورد؟

یکی از فاکتورهای پر استناد این است تنوع در اقتصاد لندن؛ در اینجا تعداد بیشتری شرکت های نوپا و فناوری نسبت به سانفرانسیسکو یا نیویورک وجود دارند. صحنه فن آوری شهر به “مظنونین معمول” مانند تبلیغات ، بازی یا رسانه های اجتماعی محدود نمی شود (اگرچه آنهایی که حضور دارند). همچنین به تدارکات ، امور مالی ، خدمات حقوقی و مراقبت های بهداشتی گسترش می یابد. لندن همچنین میزبان بسیاری از دانشگاههای معتبر مانند آکسفورد و کمبریج است. اینها…

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور