روند مصرف کنندگان کیف پول الکترونیکی در جنوب شرقی آسیا چگونه است؟

عکس پروفایل نویسنده

در چند سال گذشته ، جنوب شرقی آسیا به رهبر انقلاب مالی تبدیل شده است. جنوب شرقی آسیا به عنوان منطقه ای با اقتصاد پویا ، فرصتی عالی برای خدمات پرداخت دیجیتال ، از جمله کیف پول الکترونیکی و راه حل های بانکداری اینترنتی به سعادت رسیدن

طبق گزارش مشترک Bain & Company و Facebook در ماه آگوست ، انتظار می رود 310 میلیون مصرف کننده جنوب شرقی آسیا تا سال 2020 دیجیتال شوند که تقریباً 70٪ جمعیت منطقه را نشان می دهد.

علاوه بر این ، تأثیرات همه گیر COVID-19 سرعت تحول دیجیتال جنوب شرقی آسیا را نیز تسریع کرده است. براساس مطالعات اخیر ، حجم معاملات کیف پول الکترونیکی از اوایل سال 2020 به طور قابل توجهی افزایش یافته است.

تحول پرداخت دیجیتال جنوب شرقی آسیا

گزارش های سال گذشته نشان داد که 54٪ از مشاغل و بازرگانان مورد بررسی تمایل خود را برای استفاده از روش های پرداخت کیف پول دیجیتال تأیید کرده اند.

در مورد آسیا ، بیش از یک سوم مصرف کنندگان منطقه اظهار داشتند که آماده اند خدمات کیف پول الکترونیکی خود را جایگزین فعالیت های بانکی سنتی (انتقال بانکی ، استفاده از کارت اعتباری) کنند. در سنگاپور ، تایلند ، چین ، مالزی ، هند ، اندونزی و ویتنام ، این تغییر در حال انجام است زیرا بیش از 12٪ از مصرف کنندگان کشورها از راه حل های کیف پول دیجیتال غیر بانکی استفاده کرده اند.

مطالعه Bain & Company نیز همین را تأیید کرد …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور