روش های بهینه سازی شده برای بهینه سازی Google Snippets ویژه داده ها

تحقیقات جدید در مورد Google SERP بهترین روش های بهینه سازی صفحات را برای به حداکثر رساندن پتانسیل کسب قطعه های برجسته نشان می دهد.

SEMrush و Brado برای شناسایی همبستگی بین صفحاتی که این موقعیتهای جستجوی ارزشمند را بدست می آورند ، 1 میلیون SERP تصادفی را با قطعه های برجسته تجزیه و تحلیل کردند.

SEO ها و دارندگان سایت می توانند از این داده ها برای ایجاد محتوایی استفاده کنند که ممکن است شانس بیشتری برای انتخاب برای یک قطعه ویژه داشته باشد.

ابتدا اجازه دهید نگاهی بیندازیم به برخی از آمارهای کلی تحقیق که در مورد قطعه های برجسته کشف شده است.

آمار قطعه ویژه

SEMRush و Brado 160 میلیون کلمه کلیدی را روی دسک تاپ و 46.1 میلیون کلمه کلیدی را در تلفن همراه مورد مطالعه قرار دادند تا دریابند که چند درصد کلمات کلیدی قطعه های برجسته تولید می کنند.

در اینجا خلاصه ای از یافته های آنها آورده شده است:

  • 19٪ از SERP ها قطعه های ویژه ای دارند.
  • 7.3٪ از SERP ها دارای قطعه های دوگانه هستند.
  • 50٪ از صفحه تلفن همراه با یک قطعه ویژه پوشانده شده است.
  • 70٪ از قطعه های ویژه پاراگراف هستند (به طور متوسط ​​42 کلمه / 249 کاراکتر).
  • 19.1٪ از قطعه های برجسته لیست هستند (به طور متوسط ​​6 مورد / 44 کلمه)
  • 6.3٪ از قطعه های ویژه جداول هستند (به طور متوسط ​​5 ردیف ، 2 ستون)
  • 4.6٪ از قطعه های ویژه فیلم هستند (به طور متوسط ​​6m35s)
  • صنایعی که بیشترین درصد قطعه های برجسته را دارند عبارتند از:
    • مسافرت رفتن
    • رایانه و الکترونیک
    • هنر و سرگرمی
    • علوم پایه

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

قطعه های ویژه غالباً برای کلمات کلیدی با هدف جستجوی خاص مانند کلمات کلیدی دنباله دار ظاهر می شوند

از پرس و جوهای تشکیل شده از 10 کلمه ، 55.5٪ دارای یک قطعه ویژه هستند. در مقایسه ، فقط 4.3٪ از جستجوی کلمات کلیدی منفرد ، یک قطعه ویژه دارند. با افزودن کلمات بیشتری به یک س graduallyال ، درصد به تدریج بالا می رود و پس از 10 کلمه کاهش می یابد.

حال بیایید عوامل مشترکی را که محتوای بدست آوردن این موقعیت های قطعه ویژه به اشتراک می گذارند ، بررسی کنیم.

بهینه سازی محتوا برای قطعات ویژه Google

SEMRush یافته های مطالعه خود را تجزیه می کند و این روش های بهینه سازی محتوا برای به دست آوردن قطعه های برجسته را پشتیبانی می کند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

پاسخ به سeriesالات مبتنی بر سال

این مطالعه نشان می دهد 29٪ از پرس و جوها باعث ایجاد قطعه های برجسته با کلمه ای مبتنی بر س questionال مانند “چرا” ، “انجام” و “می تواند” شروع می شود. س Quesالاتی که با “چرا” شروع می شوند ، برجسته ترین قطعه ها را تحریک می کنند.

از کل پرسش های “چرا” بررسی شده ، 77.6٪ یک قطعه ویژه را برمی گردانند. پرس و جوهایی که با “can” شروع می شوند با 72.4٪ دومین درصد بزرگترین قطعه های برجسته را دارند.

تاریخ مطالب خود را

Google مرتباً محتوای تاریخ دار را در قطعه های ویژه برمی گرداند.

از انواع مختلف قطعه های ویژه ، این درصدی است که محتوا را با یک تاریخ برمی گرداند:

پاراگراف: 44٪
لیست: 47٪
جدول: 19٪
ویدئو: 20٪

Google همچنین تمایل دارد که قطعه های برجسته را فعلی نگه دارد. 70٪ مقالات موجود در قطعه های ویژه حداکثر 2-3 سال پیش منتشر شده اند.

با این حال ، مقالات قدیمی در صورت ارائه بهترین پاسخ ، همچنان می توانند قطعه ویژه را بدست آورند.

از زیر پوشه ها به میزان کم استفاده کنید

بر اساس این مطالعه ، URL های طولانی مدت کمتر به یک قطعه ویژه دست پیدا می کنند. “نقطه شیرین” یک URL با 1-3 زیر پوشه است.

از کل قطعه های ویژه موجود در این مطالعه ، 37.3٪ به یک URL با 2 زیر پوشه پیوند دارند. پس از آن 1 زیر پوشه با 21.9٪ و 3 زیر پوشه با 21.2٪ دنبال می شود.

برای اینکه واضح باشد ، زیر پوشه ها قسمت هایی از دامنه هستند که پس از برش های جلو آورده شده اند. به عنوان مثال:

  • دامنه دات کام دامنه ریشه است. زیر پوشه های آن صفر است.
  • domain.com/subfolder یک زیر پوشه دارد. و
  • domain.com/subfolder1/subfolder2 دارای دو زیر پوشه است.

بسیار بعید است که Google صفحه اصلی یک وب سایت را در موقعیت قطعه برجسته بازگرداند ، زیرا فقط 0.4٪ به دامنه ای بدون زیر پوشه پیوند دارند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

چند سوال را در یک مقاله ترکیب کنید

SEMRush توصیه می کند یک “قطعه قطعه ویژه” ایجاد کنید که با پاسخ دادن به چند س questionsال در یک قسمت از محتوا محقق می شود.

گفته می شود که این امر احتمال به دست آوردن چند قطعه برجسته با یک URL را افزایش می دهد.

با این حال ، من صبر می کنم اگر ذکر نکنم SEMRush هیچ داده خاصی برای تهیه نسخه پشتیبان از توصیه خود در اینجا ارائه نمی دهد.

مفید خواهد بود اگر برخی از موارد ذکر شده در مورد چند قطعه ویژه را که به یک قطعه قطعه برجسته لینک می شوند ، یادآوری کنید.

همچنین دانستن متوسط ​​تعداد قطعه های ویژه به دست آمده در هر قطعه قطعه ویژه نیز جالب خواهد بود.

آنچه SEMRush ارائه می دهد این آمار مربوط به هاب های قطعه ویژه است:

  • 98٪ از HTTPS استفاده می کنند
  • طول محتوا 1100 کلمه یا بیشتر است
  • 66٪ از داده های ساخت یافته استفاده می کنند
  • آنها به طور متوسط ​​حاوی 14.5 برچسب عنوان هستند
  • آنها به طور متوسط ​​8 تصویر دارند (با برچسب های ALT)

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

برای اطلاعات بیشتر در مورد هر یک از نقاط داده موجود در این مقاله ، مطالعه کامل را در اینجا ببینید.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور