روزگاری در DeFi

عکس پروفایل Purefi Protocol Hacker Noon

قبل از اینکه به شما بگویم چگونه The Price PureFi پادشاهی DeFi را نجات داده است ، در اینجا یک داستان از چگونگی شروع همه چیز وجود دارد.

روزگاری ، در پادشاهی دوردست DeFi ، یک تغییر گسترده و انفجاری اتفاق افتاد. از زمانی که رشد پادشاهی به دلیل هجوم گسترده نقدینگی در بازار اتفاق افتاد ، همه دارندگان خوشحال بودند.

در این اوقات شاد ، هر کسی قادر به گذراندن یک فرآیند ساده مبادله پول خود در ازای یک سکه بدون انجام مراحل قابل تأیید KYC / AML بود. سپس ، سکه ها را در یک پروژه با پتانسیل بالا سرمایه گذاری کنید و با عبور از انگشتان ، رشد سرمایه گذاری را تماشا کنید. به عبارت دیگر ، دارندگان می توانند به راحتی کیف پول ایجاد کرده و تجارت خود را بدون افشای اطلاعات شخصی آغاز کنند.

پادشاهی DeFi در حال رونق بود زیرا فناوری آن می توانست فرصت های عظیمی را برای دارندگان صادق ایجاد کند ، تا اینکه روزی بازیگران بد شیطان آمدند و پادشاهی را اشغال کردند.

برخی از بازیگران صادق بازار به طور كامل معامله را متوقف كردند و بقیه به كار خود ادامه دادند اما از اینكه شبهای بی خوابی دارند نگران نمی شوند و نگرانی از “خالص بودن” سكه هایشان را ندارند. آسمان خالص آبی پوشیده از ابرهای خاکستری سنگین بود.

بازیگران بد لعنت پادشاهی بودند زیرا آنها در خدمت پولشویی “پول کثیف” بودند و بازیگران خوب را به طور سیستماتیک قرار می دادند و …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور