روابط عمومی 101: انواع داستانهایی که خبرنگاران دوست دارند

انواع خاصی از داستانها وجود دارند که به شما شانس خوبی برای جلب توجه یک روزنامه نگار می دهند. یک داستان مورد علاقه انسان داستانی است که جنبه شخصی یک سازمان یا رویداد را بررسی می کند. داستانهای قهرمانی یکی از بهترین تبلیغاتی است که می توانید درخواست کنید. از تحقیقات ، آمار ، یا نظرسنجی که به خوبی به سازمان مردم نهاد شما ارتباط دارد می توان برای پیوند دادن یک داستان به آن استفاده کرد. نکات و ده لیست برتر می تواند راهی عالی برای جلب توجه خبرنگاران باشد و لیست ها می توانند لیست های مفیدی باشند.

تصویر
عکس پروفایل TechSoup Hacker Noon

TechSoup

TechSoup سازندگان را با راه حل های فناوری تحول آفرین و مهارت هایی که برای بهبود زندگی در سراسر جهان نیاز دارند ، مجهز می کند.

در آخرین پست وبلاگ درباره روابط عمومی ، فهمیدید که چه چیزی باعث جذابیت یک داستان برای خبرنگاران می شود. این تازه شروع کار است. انواع خاصی از داستانها وجود دارند که به شما شانس خوبی برای جلب توجه یک روزنامه نگار می دهند. در اینجا تعدادی از آنها به همراه ایده هایی برای متناسب سازی آنها با اهداف شما آورده شده است.

تصویر

داستانهای علاقه انسانی

یک داستان مورد علاقه انسان داستانی است که جنبه شخصی یک سازمان یا رویداد را بررسی می کند. این احساس را از خوانندگان یا بینندگان برمی انگیزد. اینها برای متقاضیان تبلیغات غیر انتفاعی عالی هستند زیرا ماموریت شما را در عمل نشان می دهند.

راه های زیادی وجود دارد که می توانید علاقه شخصی را بر روی یک داستان قرار دهید. در اینجا چند ایده وجود دارد:

  • داود در مقابل جالوت —…
سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور