رمز ارزهای تورمی و هویت مبتنی بر دامنه: دستورالعمل یک شبکه اجتماعی غیرمتمرکز

عکس پروفایل Tautvilas Hacker Noon

هر روز ما یک رکورد جهانی جدید برای پذیرش اینترنت در سراسر جهان ثبت می کنیم. امسال بیش از 4.5 میلیارد کاربر فعال اینترنت وجود خواهد داشت. این تقریباً 60٪ از جمعیت جهان را تشکیل می دهد. اینترنت از هر زمان دیگری بزرگتر است اما در عین حال کمترین رایگان و متمرکزترین اینترنت از قبل است. وب تحت سلطه مگاكورپها قرار دارد كه يك هدف اصلي در سر دارند: قفل كردن هرچه بيشتر افراد در باغهاي حصاري آنها و بدست آوردن سريعترين درآمد با فروش اطلاعات مربوط به هويت ، عادتها و خواسته هايشان.

مردم از قیمت واقعی که برای خدمات به اصطلاح رایگان می پردازند آگاه می شوند. چندین دادخواست ضد انحصاری ، مقررات GDPR وجود داشته است ، اما این اقدامات حقوقی تا حدی سنگین و ناتوان است. اگر امید به آینده اینترنت وجود داشته باشد ، این امر از قوانین جدید ناشی نمی شود بلکه از موج فناوری های جدید غیرمتمرکز به وجود می آید که پادزهری برای تمرکز در معماری خود دارند.

اینترنت از طریق طراحی غیرمتمرکز است. اجزای اصلی لایه وب شبکه سرورهای غیرمتمرکز با آدرس های IP منحصر به فرد و سیستم نام دامنه غیرمتمرکز هستند. بزرگترین نقص معماری وب اصلی این است که تعریف نمی کند که چگونه اطلاعات موجود در وب باید جمع شوند ، منتشر و کشف شوند. این…

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور