رمزگذاری انتها به انتهای WhatsApp: این چیست و نحوه استفاده از آن

عکس پروفایل نویسنده

WhatsApp رمزگذاری انتها به انتها را در نسخه موبایل و وب خود معرفی کرد. رمزگذاری انتها به انتهای WhatsApp اطمینان از امنیت کاربر در چت ها ، تصاویر ، اسناد و فیلم ها را فراهم می کند. و غیر از کاربر مجاز هیچ کس نمی تواند آنها را ببیند.

بیش از 40٪ مردم در سراسر جهان از WhatsApp به عنوان برنامه پیام رسان اصلی خود استفاده می کنند. این یک برنامه درخشان برای برقراری ارتباط با افراد حاضر در هر نقطه از جهان است. کاربران می توانند پیام ها ، تصاویر ، فیلم ها ، اسناد و موارد دیگر را از طریق کانال ارسال کنند. واتس اپ همچنین ویژگی تماس صوتی و تماس تصویری را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. به طور خلاصه ، برنامه WhatsApp یک راه حل کامل ارتباطی برای کارهای روزمره است.

با این حال ، موارد زیادی رخ داد که هکرها در اینترنت به طور غیرقانونی به چت های خصوصی کاربران WhatsApp دسترسی پیدا کردند. سپس هکرها از اطلاعات شخصی مانند چت ، تصاویر ، فیلم ها و اسناد برای سیاه نمایی کاربران واتس اپ به روش های مختلف برای کسب سود استفاده کردند.

واتس اپ برای خلاص شدن از این وضعیت ، رمزگذاری end-to-end را در نسخه وب موبایل و WhatsApp معرفی کرد. رمزگذاری پایان به پایان WhatsApp اطمینان از امنیت کاربر در چت ها ، تصاویر ، اسناد و فیلم ها را فراهم می کند. و غیر از کاربر مجاز هیچ کس نمی تواند آنها را ببیند.

رمزگذاری پایان به پایان WhatsApp چیست؟

واتس اپ …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور