رمزنگاری همومورفیک: مقدمه و موارد استفاده

عکس پروفایل نویسنده

@رمزگذاریمشاور رمزگذاری

در مشاور رمزگذاری ، ما به مشتریان خود کمک می کنیم تا یک نقشه راه برای محافظت از داده های موفق ارائه دهند.

امروزه سازمان ها به جای اینکه خودشان کار کنند ، در حال ذخیره سازی و محاسبه داده های ابر هستند. ارائه دهندگان خدمات Cloud (CSP) این خدمات را با هزینه مقرون به صرفه و نگهداری کم ارائه می دهند. اما برای اطمینان از انطباق و حفظ حریم خصوصی ، سازمان ها باید داده ها را در قالب رمزگذاری شده انتقال دهند ، که از محرمانه بودن داده ها اطمینان حاصل می کند. با این حال ، هنگامی که داده ها به فضای ابری می رسند ، CSP مجبور است برای انجام عملیات یا محاسبه ، داده ها را رمزگشایی کند.

رمزگشایی داده ها به CSP محرمانه بودن داده ها را از دست می دهد ، که ممکن است سازمان را به دلیل عدم انطباق با مقررات حریم خصوصی داده ها مانند GDPR ، FIPS ، PCI DSS ، CCPA و غیره نگران کند.

رمزگذاری همومورفیک چیست؟

رمزگذاری همومورفیک امکان انجام محاسبات را در حین رمزگذاری داده ها فراهم می کند. این اطمینان می دهد که داده ها در حین پردازش محرمانه بمانند ، که CSP ها و سایر محیط های غیرقابل اعتماد را برای تحقق اهداف خود فراهم می کند. در عین حال ، ما رازداری داده ها را حفظ می کنیم.

مانند سایر رمزگذاری های نامتقارن ، رمزگذاری همومورفیک با استفاده از یک کلید عمومی رمزگذاری می شود و فقط می تواند توسط مربوطه رمزگشایی شود …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور