رمزنگاری بهتر به معنای بیت کوین بهتر است

عکس پروفایل نویسنده

در حال حاضر ، بیت کوین از نظر رمزنگاری و دستیابی به پتانسیل واقعی تمرکززدایی بسیار محدود است. یکی از اهداف من تغییر همه این موارد است. بیت کوین با مشکل بزرگتر شدن اثر کربن ، تهدیدهای احتمالی قابل شکستن و حملات تخصصی نیروی وحشی روبرو است که به طور فزاینده ای پیچیده تر می شوند.

به نظر من دو تا از بزرگترین تهدیدها حل واقعی حملات سایبری P در مقابل NP یا Post-Quantum است. با این حال ، رمزنگاری بیت کوین در رابطه با این تهدیدات بالقوه تغییر اساسی نکرده است و برای پایداری در آینده باید به طور اساسی تغییر کند. البته این فقط نظر من است. با این حال ، فکر می کنم این یک مورد کاملاً معتبر است.

من همچنین فکر می کنم که محدود کردن استخراج بیت کوین به سخت افزار خاص ASIC و عدم گسترش کاربری برای “اثبات کار” نقص مهمی است که بیت کوین دارد. من معتقدم که روشهایی برای گسترش قابلیتهای استخراج بدون حق رای دادن در حال حاضر از کاربران فعلی وجود دارد و قبلاً در مورد این موضوع در یک پیش نویس صحبت شده است.

با این وجود ، من هنوز هم فکر می کنم بیت کوین از نظر طراحی بسیار عالی است. درخشش سیستم به طور کلی دلیل رونق امروز بیت کوین است. همچنین احتمالاً دلیل این که به نظر می رسد عالی ترین رتبه است. با این حال ، من فکر می کنم BTC می تواند بهتر عمل کند. من فکر می کنم رمزنگاری می تواند پیچیده تر شود ، استخراج …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور