رقابت KKR، EQT، PAG برای 10 میلیارد دلار قرارداد جهانی سوئیچ | دانش مرکز داده

(بلومبرگ) — به گفته افراد آشنا با این موضوع، شرکت های خرید EQT AB، KKR & Co. و PAG پیشنهاد دهندگان نهایی هستند که به دنبال خرید شرکت مرکز داده Global Switch Holdings Ltd.

مردم گفتند که شرکت‌های سرمایه‌گذاری در حال ارزیابی ساختارهای مالی مختلف هستند زیرا پیشنهادات الزام‌آور برای شرکت مستقر در لندن را می‌سنجیدند و خواستند نامشان فاش نشود زیرا موضوع خصوصی است. به گفته مردم، پیشنهادهای اولیه با انتظارات ارزش گذاری صاحبان گلوبال سوییچ مطابقت نداشت، و بازارهای تامین مالی برای خریدهای اهرمی گران هستند، که هر دو مانعی برای هرگونه معامله احتمالی باقی می مانند.

مردم گفتند که سایر صندوق‌های سرمایه‌گذاری که قبلاً به این دارایی ابراز علاقه کرده بودند، همچنان می‌توانند با یکی از پیشنهاد دهندگان باقی‌مانده همکاری کنند. به گفته مردم، در حالی که طرف‌ها پیش از پایان سال به توافق رسیده بودند، این روند احتمالاً به سال آینده کشیده می‌شود.

هزینه‌های استقراض بالاتر و بازارهای بی‌ثبات، همراه با عدم اطمینان کلان اقتصادی، بر ارزش‌گذاری کسب‌وکارها تأثیر می‌گذارد و دستیابی به معاملات را سخت‌تر می‌کند. به گزارش بلومبرگ، صاحبان گلوبال سوییچ از جمله شرکت گروه جیانگ سو شاگانگ و شرکت آویک تراست، فروش مرکز داده را در تابستان در معامله ای آغاز کردند که می توانست ارزش شرکت را حدود 10 میلیارد دلار کند.

شرکت‌های مرکز داده علاقه زیادی به تصاحب شرکت‌های این صنعت و همچنین صندوق‌های سرمایه‌گذاری متمرکز بر زیرساخت جلب کرده‌اند. مردم گفتند که ملاحظات در حال انجام است و شرکت ها همچنان می توانند در مورد ارائه پیشنهادات نهایی تصمیم بگیرند.

نمایندگان EQT، KKR، PAG و Global Switch از اظهار نظر خودداری کردند. سخنگویان Avic Trust و Jiangsu Shagang بلافاصله به درخواست‌ها برای اظهار نظر خارج از ساعات کاری عادی پاسخ ندادند.

گلوبال سوییچ که در سال 1998 تأسیس شد، طبق وب سایت خود، 13 مرکز داده در اروپا و آسیا و اقیانوسیه در حدود 428000 متر مربع را در اختیار دارد. این گزارش 251.4 میلیون پوند (297 میلیون دلار) درآمد قبل از بهره، مالیات، استهلاک و استهلاک را برای سال 2021 گزارش کرد که 5.8 درصد نسبت به سال قبل افزایش داشت.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور