رشد 10 برابر در 7 ماه: چگونه با توسعه نرم افزار سرمایه گذاری می کنیم

عکس پروفایل Nick Nagatkin Hacker Noon

@nikitadigisنیک ناگاتکین

مدیر عامل ، بنیانگذار Digis و مدیر عامل در Richelieu V.

برای بنیانگذاران غیر فنی راه اندازی های اولیه ، یافتن شخص یا تیمی برای تهیه اسناد اولیه و MVP بسیار دشوار است. اگر مانند اکثر استارت آپ های امروز هستید ، یک برنامه قسمت مهمی از سفر شما است.

از آنجا که تقاضای بنیانگذاران فنی بسیار زیاد است ، شما باید چیزی برای جلب توجه آنها داشته باشید – MVP برای نشان دادن یا پاداش رضایت بخش نقدی. از آنجا که گزینه دوم نادر است ، شما به چندین روش برای شروع دسترسی پیدا می کنید: ابزارهای بدون کد ، یاد بگیرید چگونه توسط خودتان کد بزنید یا با یک تیم توسعه همکاری کنید.

Digis یک شرکت توسعه دهنده نرم افزار بین المللی است. ماموریت ما این است که از شرکت های نوپا اسب شاخدار جمع کنیم. این بدان معناست که ما نه تنها نرم افزار توسعه می دهیم ، بلکه در زمینه استراتژی تجاری به آنها کمک می کنیم و دسترسی به شبکه جهانی مربیان و متخصصان صنعت را فراهم می کنیم. Digis علاوه بر خدمات خود ، سرمایه گذاری نقدی را ارائه می دهد ، جایی که این فرصت را امیدوار کننده می دانند.

وقتی ما از طریق روش های مختلف در مشتریان استارت آپ خود سرمایه گذاری می کنیم ، اصل ساده است: ما فقط وقتی درآمد کسب خواهیم کرد که شرکت سود کسب کند.

یکی از داستانهای موفقیت اخیر ما Rators است – یک بستر توصیه فیلم و یک شبکه اجتماعی مستقر در انگلستان. با استفاده از این برنامه ، فیلم های شخصی دریافت می کنید …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور