رشد اینترنت اشیا: فرصت های موثر فناوری

عکس پروفایل نویسنده

نسبت افراد به دستگاهها چقدر است؟ 7.5 تا 25 میلیارد آماری چشمگیر است. پیش بینی ها رقم رشد چشمگیرتری را برای دستگاه های مورد استفاده بشر با دسترسی به اینترنت نوید می دهند. تقریباً نیمی از این 25 میلیارد از طریق اینترنت اشیا، است که در غیر این صورت اینترنت همه چیز (IoT) نامیده می شود.

به طور کلی ، اینترنت اشیا in در بازار مصرف (B2C) مدت هاست که در زندگی روزمره وجود دارد – این ساعت های هوشمند و تلویزیون ، لباس های هوشمند ، خانه های هوشمند و دستگاه های پیشرفته برای حیوانات است. مزایای آنها برای ما واضح است ، اما تا آنجا که به IoT در مشاغل (B2B) مربوط می شود ، از لحاظ جهانی و اقتصادی بسیار جالب تر و کارآمدتر است. قانون اساسی اینترنت اشیا این است که اینترنت مستقل است و باید برای منافع مردم با هم کار کند. فضای مشترک اطلاعاتی و نحوه “برقراری ارتباط” با یکدیگر اینترنت است.

این صنعت از سال 2008 توسعه سریع خود را آغاز کرد ، اما مسیر من در IT 9 سال پیش به عنوان مدیر سیستم در یک شرکت تدارکاتی آغاز شد. حتی تقاضای کمتری برای اینترنت اشیا وجود داشت – کامیون ها باید کنترل شوند ، داده های گرفته شده از آنها در مورد سرعت ، زمان کارکرد موتور ، داده ها در مورد مسافت پیموده شده و وضعیت سنسورهای دیگر باید تجزیه و تحلیل شود. بعداً ، به لطف تکامل سریع …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور