ردیابی H1N1pdm09 ، Hantavirus و G4 EA H1N1 w / Data Mining

عکس پروفایل نویسنده

پس از شروع این همه گیر همه بیماری Covid19 ، نگرانی از ویروس های دیگر باعث ایجاد مشکل شده است. این نگرانی ها از تغییرات ویروس هانتاویروس در چین گرفته تا نگرانی های تازه ایجاد شده از سویه های H1N1 متفاوت بوده است. اگرچه مردم خیلی نگران انتقال حیوان به انسان و انسان به انسان نیستند ، اما در مورد Covid19 نیز در مورد همین مسئله فکر شد. گرچه احتمال اینکه این ویروس ها جای نگرانی داشته باشند کمتر است ، داده های آنها حداقل تا حدی قابل بررسی است.

اطمینان من حول این واقعیت است که به اعتقاد من طی ده سال آینده ، ما احتمالاً ویروسی به بزرگی یا دلیل نگرانی Covid19 خواهیم دید. این فقط یک حدس است با توجه به اینکه Covid H1N1 را پیگیری کرده است. نحوه عکس العمل افراد باید برخلاف این زمان ، آمادگی بهتری داشته باشند. من امیدوارم که در این پیش بینی “ده سال آینده” اشتباه کرده باشم و مردم برای از بین بردن این نگرانی ها از آنجا خارج شوند.

با این وجود این موضوع مرا الهام بخش کرد تا از برخی منابع به اطلاعات این ویروس ها نگاه کنم. من زیاد سرگرم کننده اطلاعات نبودم و به جزئیات چالش های برنامه نویسی قبلی خود نبودم ، زیرا می خواستم این پست را بسیار ساده و جمع و جور کنم. همچنین ، از نظر مدل هایی که می خواهم بسازم ، برنامه زمانی محدودی دارم.

مدل فوق مربوط به پاسخ های آنتی بادی در موش ها به دلیل واکسن های H7N9 و H1N1pdm09 است. داده…

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور