راه حل های مبتنی بر فناوری در مبارزه داروسازی با داروهای تقلبی

تصویر
عکس پروفایل Ashna Goel Hacker Noon

@ashnacryptoآشنا گوئل

Crypto Enthusiast- کافی نیست ، بیشتر شبیه Crypto Curious است

رهگیری فعالیت های متقلبانه دارویی نه یک هدف جدید و نه نادر در بخش داروسازی است. در میان تجارت جهانی کالاها و محصولات کپی شده غیرقانونی ، داروهای تقلبی و دارویی همچنان یکی از پردرآمدترین بخشها با فروش 163 تا 217 میلیارد دلار در سال است. طبق برآورد WHO ، سالانه حدود 1 میلیون نفر به دلیل مصرف داروهای تقلبی جان خود را از دست می دهند.

در پایین تر از تپه ، تقریباً یک سوم کشورهای جهان فاقد سازمان های تنظیم کننده دارو هستند ، در نتیجه نفوذگران جعلی به آسانی می توانند به آنها نفوذ کنند.

در حالی که بازارهای کمتر توسعه یافته همیشه طعمه آسانی بوده اند ، تقلبی که صنعت داروسازی را هدف قرار می دهد ، از ابزارهای دیجیتالی برای هدف قرار دادن شبکه های توزیع امن دارو در کشورهای توسعه یافته استفاده می کند.

علیرغم تمام تلاشهای آنها در برابر تقلب دارو همراه با میلیاردها دلار برای اقدامات دفاعی ، حتی در امن ترین بازارهای جهان حداقل 1 درصد از داروهای تقلبی در بین کل تیراژ در بازار موجود است.

با آگاهی در مراقبت های بهداشتی و دارویی در برابر افزایش موارد داروهای تقلبی ، بازار تشخیص داروهای تقلبی تخمین زده می شود که …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور