راهنمای Clubhouse برای اجرای جلسات وحشتناک

تهیه عکس پروفایل برنامه ظهر برنامه

@ادغامایجاد برنامه

کار تیم خود را قابل مشاهده ، متصل به اهداف و تسهیل ارتباط همگام تر – همه با جلسات کمتر کنید.

Clubhouse ، شبکه اجتماعی جدید صوتی در صحنه منفجر شده است و به نظر می رسد همه در حال پریدن هستند. من چند ماهی است که یک کاربر Clubhouse هستم و مدتها شنونده پادکست هستم. من انتظار داشتم که به یک کاربر قدرتمند کلابهاوس تبدیل شوم. فکر می کردم که در طول روز تمام ایرپادهای خود را در گوش دادن به سخنان خردمندانه افرادی که در توییتر دنبال می کنم ، داشته باشم.

اما ، اگرچه این برنامه بصری است و محتوای بسیار خوبی در آن وجود دارد ، من ندیده ام که زمان زیادی را برای گوش دادن صرف کنم. برای من مشاهده می کنید که عضویت در اتاق کلاب هاوس به عنوان شنونده با پیوستن به یک کنفرانس کاری تفاوت چندانی ندارد. در حقیقت ، به نظر می رسد به نحوی مکالمات کلاب هاوس تمام صفات یک دیدار واقعا بد را به نمایش می گذارد.

مطالب زیادی در مورد نحوه برگزاری یک جلسه عالی وجود دارد ، بنابراین در عوض ، آنچه می توانید از تجربه Clubhouse در مورد چگونگی برگزاری یک جلسه واقعا افتضاح بدست آورید ، اینجاست.

دستور کار تعیین نکنید

“کاملا شسته و رفته” – این عنوان مکالمه کلاب هاوس است که در حال نوشتن این پست است. هیچ اطلاعات دیگری به جز نام 4-5 سخنران وجود ندارد. اگر عنوان به اندازه کافی توصیفی نباشد تا بتوانید بفهمید چه عناوینی را پوشش می دهد ، فقط به …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور