راهنمای گام به گام بازاریابی محتوا برای شرکت های فناوری اطلاعات

بازاریابی محتوا زیر شاخه ای از بازاریابی ورودی است ، تکنیکی برای جلب توجه مشتریان از طریق سازوکارهایی مانند بازاریابی محتوا ، بازاریابی رسانه های اجتماعی و بازاریابی ایمیلی. هدف اولیه بازاریابی محتوا ایجاد روابط قوی است که در آن خوانندگان خود را آموزش داده و در صورت یافتن خدمات یا محصول مناسب توسط مشتریان بالقوه ، به آنها کمک کنید. با ایجاد روابط پایدار ، به شرکت خود در ایجاد آگاهی و اعتماد به نام تجاری کمک می کنید. به گفته Hubspot ، شرکت های فناوری اطلاعات با وبلاگ شرکتی 67 درصد بیشتر از شرکت های بدون محتوا سرنخ تولید می کنند.

تصویر
Alesia Traichuk Hacker عکس پروفایل نیمروز

آلسیا تریچوک

متخصص بازاریابی محتوا در Exadel

تصور کنید قصد دارید از شیکاگو به نیویورک سفر کنید. شما بلیط خود را از قبل رزرو می کنید – خوشبختانه با تخفیف هنگفت – و منتظر پرواز آینده باشید. شما یک برنامه ریز هستید ، بنابراین به جامعه ، مکان های غذا خوردن و زیرساخت های حمل و نقل عمومی توجه کرده اید. شما تصور می کنید که هرچه برنامه شما دقیق تر باشد ، تجربه شما بهتر خواهد بود.

ما در مورد بازاریابی محتوا در فناوری اطلاعات دقیقاً همین احساس را داریم. اگر راهنمای گام به گام در دست دارید ، نیازی نیست در مورد چالش های احتمالی استرس داشته باشید. در این مقاله ، ما قصد داریم یک برنامه دقیق برای سفر بازاریابی محتوا ارائه دهیم و از نقطه A حرکت کنیم (در مورد CM شنیده ام اما …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور