راهنمای نهایی مبتدی جاوا اسکریپت برای تجزیه و تحلیل کد استاتیک

عکس پروفایل نویسنده

@deepsource.ioDeepSource

با استفاده از تجزیه و تحلیل ثابت ، خطرات اشکال ، ضد الگوها ، مشکلات عملکردی و نقص امنیتی را پیدا و برطرف کنید.

آیا از کد ضعیف نوشته شده رنج می برید؟ آیا کد کد شما با ناسازگاری پر شده است؟ آیا هر بار که کد شما بررسی می شود اضطراب دارید؟ اگر به هر یک از این س’ال ها پاسخ مثبت دهید ، تجزیه و تحلیل کد استاتیک می تواند کمک کند.

تحلیل کد استاتیک فرآیند تحلیل کد است قبل از اجرا می شود این مزایای بی شماری را برای توسعه دهندگان فراهم می کند و یکپارچه سازی آنالیزورهای کد استاتیک می تواند جریان کار برنامه نویس شما را شارژ کند.

بیایید یک غواصی عمیق انجام دهیم تا بفهمیم تجزیه و تحلیل کد استاتیک چیست ، چرا هنگام شروع باید از آن استفاده کنید و چگونه می توانید آن را به سرعت در پروژه خود تنظیم کنید.

تحلیل کد استاتیک چیست؟

از میان تمام س questionsالاتی که ما اکنون مطرح کردیم ، پاسخ این سوال احتمالاً آسان ترین است. همانطور که از نام آن برمی آید ، تحلیل کد استاتیک است تجزیه و تحلیل کد در یک حالت ایستا یا غیراجرا. این معادل خودکار یک برنامه نویس دیگر است که کد شما را می خواند و بازبینی می کند ، مگر با کارایی ، سرعت و ثبات اضافه شده توسط رایانه ای که هیچ انسانی نمی تواند مطابقت داشته باشد.

چه تفاوتی با تست دارد؟

ممکن است فکر کنید ، “اگر من تست های دقیق تمام واحدها و تست های عملکردی خود را در سطح سیستم بنویسم ، و همه آنها قبول می شوند ، کد من …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور