راهنمای نهایی اشکالات محصول [Part 3]

عکس پروفایل نویسنده

@اسکات میدلتوناسکات میدلتون

اسکات مدیر عامل و بنیانگذار Terem ، شرکت پیشرو در زمینه تولید محصولات فناوری استرالیا است.

این قسمت 3 از یک راهنمای جامع برای اشکالات محصول است. این بخش از راهنما بر گزارش اشکالات محصول تمرکز دارد. این الگوها و مثالهایی را ارائه می دهد که می توانید بلافاصله استفاده کرده و از آنها استفاده کنید. سپس ، از طریق گزارش ها ، روش های مختلفی برای ارائه اطلاعات مشاهده خواهید کرد تا شما و ذینفعان خود بتوانید در مورد اشکالات تصمیمات خوبی بگیرید.

قبل از ورود به گزارش اشکالات محصول ، بیایید سریع آنچه را که تاکنون در این راهنمای اشکالات محصول توضیح داده ایم ، مرور کنیم. قسمت 1 بررسی کرد که اشکالات محصول چیست ، چرا بوجود می آیند ، از کجا آمده اند ، و چرا انجام می شوند و اهمیتی ندارند. قسمت 2 نحوه مدیریت اشکالات محصول ، از جمله استراتژی ، اولویت بندی ، تریاژ و موارد دیگر را بررسی کرد.

با این سابقه ، گزارش یک ارتباط موثر با تیم و ذینفعان شما (مشتریان ، مدیر ، تیم های دیگر) است. این به شما کمک می کند تا تصمیمات بهتری بگیرید و هنگامی که گرما روشن است ، فضای تنفسی را برای عبور از رفع مشکلات خریداری می کنید.

اگر گزارش ضعیف انجام شود ، فشار غیرضروری به یک تیم وارد می شود و می تواند باعث بروز فاجعه شود. گزارش اشکال وقتی به خوبی انجام شود ، به معنای معمول و بدون هیچ سر و صدایی است.

مهم این است که گزارش ها به خودی خود نتیجه ای ندارند. آنها…

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور