راهنمای موفقیت ایده پردازی مجازی | هکر ظهر

عکس پروفایل نویسنده

@patrickmccarthyپاتریک مک کارتی

technologist linkedin: patrick-mccarthy-26a8111 مرا در توییتر دنبال کنیدpat__mccarthy

مقدمه

ایده پردازی مجازی یک مهارت واقعاً مهم برای تسلط بر تیم های توزیع شده است که به طور بالقوه می توانند بازدهی مشترک بزرگی داشته باشند. شرکت کنندگان با احساس دور می شوند شنیده ، ارزش گذاری شده ، تراز شده است و سازمان از مزایای موارد عملی بدون پوشش مجازی با یک همراه است مجموعه منحصر به فرد مشکلات که در دنیای آفلاین وجود ندارد.

برپایی

داشتن ضروری است ابزار همکاری گروهی، برای ارتباطات ، تخته سفید و نظرسنجی. من از بزرگنمایی و jamboard استفاده کردم ، اما هر معادل آن کار می کند.

کانون خود را مشخص کنید حوزه و پیش از آن آن را به قطعات گزش منطقی تقسیم کنید (به عنوان مثال DevOps – فناوری ، فرآیند ، فرهنگ و افراد یا عملکرد به سادگی برای تمرکز بیشتر). مخاطبان خود را شناسایی کنید دعوت کنید (متنوع باشید ، آوردن متخصصین x-org). اگر بیش از 8-10 دعوت کننده دارید ، باید تعداد کل افراد را در نظر بگیرید دستیار بگیرید برای کمک به شما در اجرای جلسات به صف شده اند.

شناسایی کنید چه مدت شما نیاز دارید ، این بستگی به میزان تمرکز موضوع دارد. جلسه ای که من اجرا کردم گسترده بود ، دو ساعت طول کشید و با شانزده شرکت کننده زمان آن فشرده شد.

صاحب دعوت بزرگنمایی باشید، بنابراین می توانید اتاقهای شکست و گزینه های نظرسنجی را کنترل کنید.

  • خارج کردن…
سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور