راهنمای به خطر انداختن درخت با موارد استفاده

تصویر
عکس پروفایل Lisk Hacker Noon

@لیسکخطر

ما توسعه دهندگان را با یک کیت توسعه نرم افزار برای برنامه های بلاکچین نوشته شده در JavaScript توانمند می کنیم.

اگر به بلاکچین و ارزهای رمزپایه علاقه دارید ، احتمالاً در میان درختان مرکل (که به آن درختان هش نیز می گویند) برخورد کرده اید. شایان ذکر است که تقریباً هر پروژه بلاکچین از درختان مرکل به عنوان بخشی از پروتکل های خود استفاده می کند. در نسخه 5.0.0 Lisk SDK ، ما در حال معرفی lisk-tree ، کتابخانه جدیدی هستیم که درختان مرکل را در پروتکل Lisk اداره می کند.

این پست وبلاگ را می توان به 2 بخش تقسیم کرد. بخش اول برای ارائه دوره سقوط در درختان مرکل طراحی شده است ، که مهمترین مفاهیم مانند ریشه مرکل و اثبات ادعا را در بر می گیرد. در بخش دوم ، ما درخت لیسک را معرفی می کنیم ، نحوه پیاده سازی درختان مرکل در لیسک را توصیف می کنیم و در آخر بهبودهایی را که برای پروتکل Lisk ایجاد می کنند ، توضیح می دهیم.

واژه نامه

در زیر اصطلاحات اصلی فنی مورد استفاده در کل این پست وبلاگ را به عنوان یک نقطه مرجع برای کمک به ارائه درک صحیح مشاهده می کنید. وقتی مشخص نشده باشد ، تصور می کنیم که هر مقدار داده یک آرایه بایت است.

  • مجموعه داده اصلی – مجموعه اولیه بلوک های داده ای که درخت مرکل را از آن می سازیم ، به عنوان مثال آرایه ای از مقادیر بایت.
  • بلوک داده – عنصری از مجموعه داده اصلی.
  • (Merkle) Root – بایت های نهایی …
سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور