راهنمای اساسی قیمت گذاری و بهینه سازی RDS آمازون

عکس پروفایل نویسنده

@tc86تونی چان

بنیانگذار و مدیر عامل CloudForecast

خدمات آمازون وب ورود اطلاعات شما به سرویس پایگاه ارتباطی (RDS) آنها را نسبتاً آسان می کند. هزینه های واردات رایگان است و شما می توانید تا 100 ترابایت را در تمام نمونه های خود ذخیره کنید. AWS پایگاه داده های ارتباطی شما را در فضای ابری میزبانی می کند و مهندسان آنها وصله گذاری ، نظارت ، در دسترس بودن و برخی از مشکلات امنیتی را برطرف می کنند.

این عوامل شروع کار با RDS را آسان می کند ، اما درک و کنترل هزینه های شما موضوع دیگری است. در این مقاله ، خواهید دید که چگونه سرویس پایگاه داده ارتباطی آمازون قیمت گذاری می شود ، چگونه می توانید از هزینه فعلی خود اطلاعات کسب کنید و در آخر نیز برخی نکات برای به حداقل رساندن هزینه های خود.

عوامل قیمت گذاری RDS آمازون

استفاده فوری ، ذخیره سازی ، ورودی و خروجی ، تهیه نسخه پشتیبان و انتقال داده ، عمده هزینه های RDS شما را تأمین می کند. استفاده فوری و ذخیره سازی اجتناب ناپذیر است ، اما به طور کلی ، شما باید آنها را به حداقل برسانید در حالی که به اندازه کافی نیازهای خود را برطرف می کنید. RDS قابلیت ورودی / خروجی و پشتیبان را به همراه هزینه های ذخیره سازی ارائه می دهد ، اما ممکن است به موارد بیشتری نیاز داشته باشید. انتقال داده ها به RDS از اینترنت رایگان است ، اما انتقال آنها به خارج از RDS می تواند گران باشد.

در این بخش ، من بیشتر به فاکتورهای قیمت گذاری RDS فرو می روم تا به شما کمک کنم درک کنید که چگونه استفاده شما ممکن است بر صورتحساب ماهانه شما تأثیر بگذارد.

موتور پایگاه داده

آمازون در حال حاضر …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور