راهنمای اساسی دسترسی به حساب AWS شما

عکس پروفایل نویسنده

@پتروننیکولو مارچی

پدر پرشور // DevOpsbeSharp // کارآفرین و علاقه مند به فن آوری // عاشق موسیقی و بازی

سلام شما به تازگی اولین حساب AWS خود را ایجاد کرده اید و نمی توانید منتظر بمانید تا در همه خدمات و فن آوری های مهیجی که AWS به شما ارائه می دهد شروع کنید تا کار بزرگ بعدی را شروع کنید. اما ، یک ثانیه صبر کنید … آیا می خواهید با اعتبار حساب کاربری خود وارد شوید؟ یا بهتر است یک کاربر جدید ایجاد کنید؟ یا شاید از نقشی استفاده کنید؟

یک دقیقه کم کنید و تا پایان پست وبلاگ ، قول می دهم که بتوانید موارد زیر را انتخاب کنید بهترین راه برای دسترسی ایمن به حساب AWS.

مراقب باشید ، ما دسترسی به یک حساب aws را در نظر خواهیم گرفت زیرا دفعه بعدی استراتژی های چند حساب را پوشش خواهیم داد. قبل از دویدن باید راه برویم ، درست است؟

حسابها و منابع

هر سفر باورنکردنی با AWS با حساب ها و منابع شروع می شود ، و یک حساب دقیقاً مانند یک جعبه خالی است.

مواردی که می توانید داخل حساب خود قرار دهید می تواند هر چیزی مربوط به خدمات AWS باشد ، به عنوان مثال شبکه ها ، ماشین های مجازی ، کانتینرها و غیره.

اما مهمترین قسمت این است که به طور پیش فرض ، هیچ حسابی هیچ منبعی را به اشتراک نمی گذارد تا هیچ چیز نتواند بین دو حساب مختلف AWS وارد یا خارج شود. و این برای تقسیم بارهای کاری شما بسیار مناسب است و مطمئن باشید که فقط افراد مناسب به همه چیز دسترسی دارند.

من هستم -…

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور