راهنمای اساسی بازاریابی DeFi: قسمت دوم – مرحله راه اندازی

تصویر
عکس پروفایل ظهر Bitmedia Hacker

پروژه DeFi یا رمزنگاری شما باید خود را در صنعت DeFi به نمایش بگذارد ، که بدون سرمایه گذاری در استراتژی های بازاریابی DeFi انجام نمی شود. ما قبلاً چند قدم را ذکر کرده ایم که می توانید برای شروع پروژه DeFi / رمزنگاری خود در مرحله Pre-Launch مرحله شروع کنید ، اما همانطور که هنری فورد گفت ، “توقف تبلیغات برای صرفه جویی در هزینه مانند توقف ساعت برای صرفه جویی در وقت است” کمپین بازاریابی DeFi شما چیزی نیست که بتوانید به راحتی متوقف کنید ، بنابراین ما چند استراتژی دیگر تبلیغات DeFi / crypto را شرح دادیم تا علاوه بر شروع کار ، بلکه برای ادامه کار باشد.

ابزارهای بازاریابی DeFi

حوزه بلاکچین ، DeFi و ارزهای رمزپایه طی چند سال اخیر رشد چشمگیری داشته است ، تغییرات سریع بازار و رقابت فزاینده را به ارمغان آورده است. پس از بروز همه گیری ، صنعت DeFi یک جهش بزرگ به جلو انجام داد و آنلاین بودن به یک ضرورت تبدیل شد.

همانطور که می دانیم ، جنبش های مالی غیرمتمرکز (DeFi) و رمزنگاری با هدف جایگزینی م institutionsسسات مالی سنتی ، از هر لحاظ ، اشکال ، ابزار و شکل است. ادغام خدمات بانکی “به سبک قدیمی” با فناوری بلاکچین ، آینده اکوسیستم مالی را تعیین خواهد کرد ، صرف نظر از اینکه از کجا آمده اید یا کی هستید. از طریق یک سری قراردادهای هوشمند DeFi و سکه های رمزنگاری دیجیتال ، شما کنترل کامل بر …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور