دو نسخه از “خود” شما نتایج معاملات شما را خراب می کند

عکس پروفایل نویسنده

@CLEOoneCLEOone

کمک به بازرگانان در زمینه اتوماسیون و تحقیقات استراتژی http://cleo.one/

روانشناسی تجارت یکی از سخت ترین مواردی است که می توان در تجارت آن را فرا گرفت. تجار تازه کار باید با حرص و آز ، ترس و تعصبات زیادی دست و پنجه نرم کنند که موفقیت آنها را آزار می دهد. در عین حال که ذهن شما را ثابت نگه می دارد تا تصمیمات صحیح را اتخاذ کند و به یادگیری ادامه دهد ، بنابراین آنها به این سودآوری بلند مدت دست می یابند. نوسانات رمزنگاری و معاملات اهرمی را به این ترکیب اضافه کنید و جای تعجب نیست که اکثر آنها ناموفق هستند.

در صورت استفاده از استراتژی های خودکار ، ممکن است چرخه تصمیمات بدی را پشت سر گذاشته باشید ، در نهایت اجرای دقیق بدون احساس را به عنوان بهترین شرط خود قرار دهید. اما چرا رسیدن به آن نقطه بسیار دشوار است؟ یا بر ذهن خود تسلط دارید تا جایی که یک استراتژی را به طور مداوم اجرا کنید؟

خوب ، دو نفر درگیر این روند هستند و آنها خلق و خو و تجربیات بسیار متفاوتی دارند. هر دو شما هستید. یکی تجربه خود ، دیگری خود یادآوری است.

تجربه شما در مقابل به یاد آوردن خود

تصور کنید در حال تماشای یک فیلم هستید و در کل “meh” است اما با عالی ترین پایان که مدتی دیده اید می تواند شما را شگفت زده کند. فکر می کنید در آینده آن را بالاتر از فیلمی با پایان بد که در کل عالی بود ، ارزیابی می کنید؟

مشهور …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور