دوران کار از راه دور: روندهای جدید برای دنبال کردن

عکس پروفایل نویسنده

از نظر ما ، به دلیل همه گیری کنونی Covid19 ، ممکن است دوره جدیدی از رشد سریع در حال حاضر آغاز شده باشد. دوران کار از راه دور. دوران کار پیرامون زندگی که شما طراحی می کنید به جای دوران زندگی پیرامون طرح های کار شما.

برای شرکت ها می تواند به معنای قابل توجهی هزینه های سربار کمتر ، کارایی بیشتر در تأمین استعدادها در سطح جهانی باشد ، نه محلی و اندازه گیری موثر KPI برای اقتصاد جهانی ، این می تواند نابرابری بین مناظر روستایی و شهرهای جهانی ، بین کشورهای فقیر و ثروتمند را کاهش دهد و تعریف اینکه یک شرکت چیست و چگونه کار می کند را تغییر دهد.

این می تواند آغاز دوره ای دور در تاریخ کار باشد. دوران پیش از صنعتی سازی مردم برای کار در “خاموش کردن” از خانه کار می کردند. فقط در سال 1914 ، حتی در انگلیس که بسیار صنعتی بود ، افراد بیشتری در کارخانه ها و دفاتر کار می کردند تا از خانه.

در سرتاسر پایتخت های شهری ، بیشتر مردم در خیابان ها ، مزارع خودشان یا از کارگاه های رو به خیابان با آشپزخانه و تختخواب در پشت خانه خود دستفروشی می کردند.

دفتر و کف کارخانه محیط طبیعی شرکتها و کارها نیست بلکه یک ساختار مدرن است که اکنون می تواند مورد بازبینی قرار گیرد. طبق گفته اکونومیست ، 63 درصد از نیروهای کار ایالات متحده در ماه می سال 2020 با بیماری همه گیر از بین رفتند ، یک جهش بزرگ از 5 درصد قبلی ، …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور