دلایلی که همه ویرایشگر جدید GraphQL 3.0 را دوست دارند

عکس پروفایل نویسنده

@tomekponiatتومک پونیاتوویچ

متعصب پیتزا ، معتاد Magic the Gathering ، علاقه مند به GraphQL 🙂

ما تازه راه اندازی کردیم GraphQL Editor 3.0 و باید بگویم که چیزی شبیه یک سال پیش نیست که ما آن را منتشر کردیم. وقتی شروع به کار کردیم ، ارائه روشی جایگزین برای طراحی طرح GraphQL بود ، اما آنچه در نهایت به آن دست یافتیم موارد بسیار بیشتری است.

این بزرگترین نسخه از ابتدای GraphQL Editor است. این بسیاری از ویژگی های جدید و همچنین بهبود در رابط کاربری را ارائه می دهد ، همه برای ارائه سریعترین و آسانترین روش به کاربران ما در ساخت و مدیریت طرح و نمودار GraphQL شما بدون استفاده از ابزار ما و بازخورد ارزشمندی که ارائه می دهند ، نمی توان بدون 20000+ توسعه دهنده انجام داد!

چه خبر

ویراستار

ویژگی اصلی ابزارهای ما تسهیل ساخت و مدیریت طرحواره GraphQL است. آخرین نسخه دیدگاه سلسله مراتبی کاملاً اصلاح شده و جدید را معرفی کرد حالت سازمان دهنده، امکان ایجاد و پیمایش سریعتر از طریق طرح ، امکان پذیر است.

فاکر

Faker یکی از محبوب ترین ویژگی های کاربران ما است. در این نسخه ، ما معتقدیم که با اجازه دادن به شما برای تعیین مقادیر faker از faker.js و همچنین تعیین آرایه ای از مقادیر ، برای انتخاب یک مقدار تصادفی از آن آرایه ، آن را بسیار بهبود بخشیده ایم. اوه و همه چیز در یک تم جدید زیبا و تاریک قرار می گیرد!

JAMStack

نسخه جدید ویرایشگر GraphQL به شما امکان می دهد سایت ها و بسته های نرم افزاری JAMStack را صادر کنید. روش JAMStack در حال محبوبیت و محبوبیت بیشتری است و ما می خواهیم کاربر خود را با این روش جدید برای ساخت وب سایت ها و برنامه ها تسهیل کنیم.

اسناد ایجاد شده به صورت خودکار

اینکه بتوانید مستندات یک نمودار GraphQL را به صورت خودکار تولید کنید ، برای هر توسعه دهنده چنان پیشرفت است که ما تصمیم گرفتیم این ویژگی برای هر پروژه در دسترس باشد.

ما همچنین پیشرفت کرده ایم:

  • همکاری زنده– اکنون می توانید در هر زمان تعداد نامحدودی از بینندگان را به هر تیم دعوت کنید ،
  • راهنمای GraphQL Editor– ما یک راهنمای کامل برای یادگیری نحوه استفاده از پتانسیل کامل ویرایشگر GraphQL در پروژه های شما منتشر کردیم.

بنابراین اساساً این همان چیزی است که ما سال گذشته روی آن کار کرده ایم. ما واقعاً هیجان زده ایم که بالاخره می توانیم آن را برای تولید حمل کنیم. ما دوست داریم نظر شما را بشنویم ، بنابراین لطفاً نسخه جدید خود را امتحان کنید:

این همه برای این نسخه است اما ما سرعت خود را کم نمی کنیم! در واقع ما در حال حاضر به مورد بعدی فکر می کنیم. تیم ما به بهبود اکوسیستم GraphQL اختصاص داده شده است و ما می خواهیم این کار را با منبع باز کردن بخشی از پروژه خود انجام دهیم که ممکن است برای توسعه دهندگان دیگر مفید باشد. مهمترین مورد بعدی که ما در حال کار روی آن هستیم یک منبع آزاد Serverless GraphQL Backend است که امیدواریم برای نسخه بزرگ بعدی آماده باشیم! گوش به زنگ باشید!

قبلاً در https://blog.graphqleditor.com/graphql-editor-3/

برچسب ها

با هکر نون همراه باشید

حساب رایگان خود را ایجاد کنید تا قفل تجربه خواندن سفارشی خود را باز کنید.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور