دستگاه Stacc: یک بستر قابل تنظیم مجدد IoT

عکس پروفایل نویسنده

@89موریتس اولمر

استفاده مجدد از نوترینوها برای تأمین انرژی دستگاه های اینترنت اشیا ، وندرو وال را معکوس می کند تا گیاهان را بهینه کند و گکوها را برای مقیاس گذاری دیواره ها به کار می برد.

تعداد بیشماری از سیستم عامل های اینترنت اشیا وجود دارد ، اما Device Stacc از پیکربندی مجدد میکروکنترلر پویا استفاده می کند. این تعامل محیطی مبتنی بر قابلیت ، با استفاده از GraphQL و TimescaleDB بر روی سرور ، و همچنین مدل سازی همه چیز به عنوان یک سیستم اجزای موجودیت. این منجر به تنظیم مجدد گره های لبه ای و یک سرور می شود که می تواند با برنامه های وب ، AR و VR برای نظارت در زمان واقعی مرتبط شود یا با آموزش هوش مصنوعی و کارهای استنباطی گسترش یابد.

یک سرور در مرکز قرار دارد که کاربر نهایی را با گره های لبه و داده های تولید شده متصل می کند. با تمرکز بر روی گره های لبه ، هر گره به عنوان یک موجودیت فردی و همچنین هر سنسور و محرک نشان داده می شود. این اجازه می دهد تا لوازم جانبی گره های لبه در حین کار دوباره پیکربندی شوند. علاوه بر این ، رفتار وسایل جانبی توسط کارهایی انجام می شود که از طریق رابط های قابلیت بر روی آنها عمل می کنند.

در سمت سرور ، هر شی به عنوان موجودی با تعدادی از اجزای متصل به آن نمایش داده می شود ، در واقع یک سیستم اجزای موجودیت است که ترکیب را بیش از وراثت دنبال می کند. این امر هنگام مدل سازی سیستم ها و تعاملات آنها ، انعطاف پذیری و ساختار بالایی را به همراه دارد. یک میکروکنترلر و …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور