در Yoast SEO Premium با بازرس SEO جلویی آشنا شوید • Yoast

Yoast SEO Premium یک ویژگی جدید دارد که به شما کمک می کند تنظیمات سئوی خود را سریع بررسی کنید. بازرس سئوی جلویی برای کمک به شما در انجام این کار طراحی شده است – ابرداده های خروجی پست خود را درست از قسمت جلو بررسی کنید. دیگر لازم نیست پست ها را در ویرایشگر وردپرس باز کنید تا ببینید چه چیزی را تنظیم کرده اید! شما امتیازات سئو، متا تگ ها، خروجی طرحواره و موارد دیگر را در قسمت جلویی در دسترس دارید. بررسی کار سئوی شما هرگز آسان تر نبوده است!

بازرس سئو فرانت اند چه کاری انجام می دهد؟

با بازرس SEO front-end، می توانید تنظیمات و خروجی یک پست را بررسی کنید. بازرس از کنار صفحه به داخل پرواز می کند، و شما می توانید از قسمت جلویی پست خود به آن دسترسی داشته باشید. برای شروع، ماوس خود را روی نماد Yoast در نوار وردپرس در بالای صفحه خود ببرید و روی دکمه Inspect کلیک کنید.

در مرحله پرواز، اطلاعاتی در مورد پست خود دریافت می کنید – از عبارت کلیدی تمرکزی که برای صفحه تنظیم کرده اید تا داده های ساختاری Schema که خروجی های پست را در بر می گیرد. می توانید خروجی را بررسی کنید تا ببینید آیا همه چیز همانطور که می خواهید است یا خیر. اگر می خواهید پست خود را تغییر دهید، روی دکمه “ویرایش پست” در بالا کلیک کنید. این شما را به ویرایشگر پست می برد، جایی که می توانید تغییراتی ایجاد کنید.

روی دکمه “Font-end SEO Inspector” در منوی کشویی Yoast کلیک کنید تا ابزار از صفحه ای در سایت شما باز شود.

این ابزار به ویژه برای سئوکاران مبتدی و تازه واردان به دنیای سئو مفید و مفید است. به این دلیل که یادگیری سئو شامل یادگیری جنبه های اساسی سئو فنی است. مانند مفهوم متا تگ ها و تگ های مختلفی که گوگل در صفحه شما می بیند. در عین حال، یادگیری در مورد این موارد می تواند دشوار باشد، زیرا ممکن است ندانید کجا آنها را در وب سایت خود جستجو کنید. بازرس سئو جلویی کمک می کند تا با چنین مفاهیمی آشنا شوید، زیرا می توانید به راحتی تنظیمات سئو و ابرداده خود را بدون نیاز به صرف وقت برای جستجو مشاهده کنید.

اجزای سازنده در بازرس SEO front-end

بازرس سئو جلویی در Yoast SEO Premium از چندین بخش تشکیل شده است. در بالا، بینش هایی در مورد محتوای صفحه خود دریافت می کنید: عبارت کلیدی تمرکزی که تنظیم کرده اید و گلوله های امتیاز SEO و امتیاز خوانایی. سبز خوب است؛ قرمز نیاز به بهبود دارد

قسمت دوم بازرس سئوی جلویی شامل متا تگ های صفحه است. در اینجا، چیزهایی مانند عنوان و توضیحات متا را که برای پست تنظیم کرده اید، به علاوه اطلاعاتی در مورد تصاویر پیدا خواهید کرد. همچنین خروجی OpenGraph، استانداردی که برای پست تنظیم کرده‌اید و تنظیمات متا روبات‌ها را خواهید دید.

بخش سوم همه چیز در مورد داده های ساختار یافته Schema است. در اینجا، کل خروجی Schema توسط Yoast SEO را مشاهده خواهید کرد. این به صورت سلسله مراتبی است، بنابراین می توانید نمودار و تمام قسمت های مختلف را ببینید. روی فلش کلیک کنید تا قسمت ها باز و بسته شوند تا بررسی شوند. روی کلیپ بورد کلیک کنید تا قطعه انتخاب شده از داده های ساختاریافته را برای آزمایش در ابزار Rich Results Testing یا یکی از ابزارهای دیگر برای آزمایش طرحواره کپی کنید.

روی عبارت کلیدی و بررسی تمرکز کنید

تنظیم عبارت کلیدی فوکوس یکی از مهمترین کارهایی است که می توانید در Yoast SEO انجام دهید. این ترکیب کلمات به Yoast SEO کمک می کند تا بفهمد می خواهید پست یا صفحه برای چه چیزی بهینه شود. با تنظیم یکی، تحلیل‌های سئو و خوانایی می‌توانند کار خود را انجام دهند – و بازخوردی را در قالب گلوله‌های رنگی به شما ارائه دهند.

شما می توانید کلمه ای را که برای پست یا صفحه تنظیم کرده اید از بازرس سئو جلویی ببینید. علاوه بر این، می توانید نحوه امتیازدهی محتوا را نیز مشاهده کنید. سعی کنید گلوله های سبز را هدف بگیرید! هر گلوله ارزیابی SEO Yoast نباید سبز باشد، تا زمانی که دو گلوله کلی وجود دارد هستند سبز. اگر بازرس یک گلوله قرمز نشان دهد، ممکن است مجبور شوید بیشتر روی محتوا کار کنید. دکمه «ویرایش پست» را بزنید تا به ویرایشگر بروید تا روی آن کار کند.

خروجی تگ های متا

متا تگ ها داده های ضروری هستند که موتورهای جستجو برای خواندن صفحه شما استفاده می کنند. اطلاعاتی مانند زمانی که یک پست منتشر شده است، چه کسی این کار را انجام داده است، تصاویر در کجا پیدا می شوند، چقدر بزرگ هستند و غیره را خروجی می دهد. در اینجا، موتورهای جستجو می‌توانند تگ‌های روبات‌هایی را که تنظیم کرده‌اید و استانداردهایی که قرار است این صفحه داشته باشد، پیدا کنند. ایده خوبی است که سریعاً این داده ها را بررسی کنید تا مطمئن شوید که چیزهای مناسبی را برای موتورهای جستجو به دست می آورید.

بازرس سئو جلویی خروجی را در لیست طولانی جزئیات نشان می دهد:

  • متا تگ ها مانند عنوان و توضیحات
  • استانداردی که برای پست یا صفحه تنظیم کرده اید
  • برچسب‌های OpenGraph مختلف مانند منطقه، نوع محتوا، عنوان، توضیحات، تصاویر و زمان انتشار
  • اطلاعاتی در مورد نویسنده
  • برچسب های مختلف توییتر مانند نوع تصویر و زمان تخمینی خواندن
  • متا روبات هایی که برای این پست تنظیم کرده اید، معمولاً هستند index, follow, max-image-preview:large, max-snippet:-1, max-video-preview:-1

خروجی داده های ساختار یافته طرحواره

یکی از عالی‌ترین بخش‌های بازرس سئوی جلویی، بخشی است که در آن خروجی داده‌های ساختار یافته را برای صفحه بررسی می‌کنید. این کمی تعاملی تر از گزینه های دیگر است، زیرا به شما امکان می دهد نمودار Schema را برای این صفحه بررسی کنید تا تمام بخش های مختلف را بررسی کنید. علاوه بر این، یک دکمه کلیپ‌بورد مفید وجود دارد که به شما امکان می‌دهد آن قطعه خاص از داده‌های ساختاریافته را کپی کنید تا در ابزارهای تست داده‌های ساخت‌یافته جای‌گذاری کنید.

جنبه بصری خروجی Schema به خوبی نشان می دهد که چگونه قطعات مختلف در نمودار صفحه شما قرار می گیرند. همه چیز به خوبی تورفتگی دارد و فلش ها به شما امکان می دهند بخش های دیگر داده های ساخت یافته را گسترش دهید. این امر بررسی آنچه را که برای مطالعه نیاز دارید آسان تر از بررسی کل نمودار می کند. شما همچنین می‌توانید هر چند وقت یک‌بار که می‌خواهید، بسته به عمق داده‌های ساختاریافته‌تان – که اگر از Yoast SEO استفاده می‌کنید، بسیار زیاد است!

به سرعت داده های ساختار یافته ای را که Yoast SEO برای یک مقاله تولید می کند، بررسی کنید

این بازرس SEO جلویی در Yoast SEO Premium است

در این پست به طور خلاصه بازرس سئوی فرانت اند در Yoast SEO Premium را معرفی کردیم. بازرس در مرحله بتا است و ما انتظار داریم در آینده عملکرد را بهبود بخشیده و گسترش دهیم. Inspector یک راه سریع و آسان برای به دست آوردن بینش بیشتر در مورد تنظیمات SEO پست خود، درست از قسمت اول است. ناگفته نماند، این یک ابزار عالی برای کسانی است که در حال یادگیری SEO هستند. آن را امتحان کنید و ببینید چه فکر می کنید!

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور