در مورد چگونگی تشخیص Google 404s نرم افزاری ممکن است باعث از دست دادن ترافیک شود

جان مولر از گوگل به س questionالی در مورد مشكلی كه از طرف Google مربوط به کد پاسخ خطای نرم 404 و نحوه رسیدگی به آن است پاسخ داد. این به دلیل تغییر Google است.

نرم 404

کد پاسخ خطای 404 کدی است که توسط یک صفحه وب به مرورگر وب یا Google ارسال می شود و به آنها اطلاع می دهد صفحه موردنظر دیگر وجود ندارد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

کد پاسخ سرور که به عنوان کد پاسخ 200 شناخته می شود پیامی است که وجود صفحه مورد نظر بازدید کننده را تأیید می کند.

404 نرم هنگامی است که سرور با یک کد پاسخ 200 برای صفحه ای که محتوای آن کم است یا هیچ محتوایی ندارد و باید یک صفحه 404 را بازگرداند ، پاسخ دهد.

404 نرم همچنین می تواند اتفاق بیفتد که کسی بازدید کننده را از یک صفحه وب که دیگر وجود ندارد به صفحه دیگری هدایت کند (مانند صفحه اصلی) که کاملا متفاوت از صفحه ای است که دیگر وجود ندارد.

Google با آن صفحه هدایت شده به عنوان نرم افزار 404 رفتار خواهد کرد.

کد پاسخ 404 به این معنی است که صفحه ای دیگر وجود ندارد. صفحه 404 نرم یک صفحه وب است که با آن مشکلی دارد و گوگل تصمیم می گیرد با آن به گونه ای رفتار کند که انگار وجود ندارد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

اشکال Google Soft 404

به گفته جان مولر اخیراً مشکلی وجود دارد که باعث می شود گوگل رتبه بندی دسک تاپ برخی سایت ها را کاهش دهد. این مربوط به به روزرسانی نحوه انتخاب Google برای نرم شدن 404s صفحه است.

این سوال مربوط به Soft 404 Bug است که باعث می شود Google رتبه بندی سایت هایی را که نباید شاهد افت رتبه باشند ، کاهش دهد.

در اینجا این سوال وجود دارد:

“ما از هفته گذشته در حال حاضر با یک پروژه جدی روبرو شدیم. ما فقط مربوط به ربات دسک تاپ گوگل هستیم ، خطاهای نرم 404 دریافت کردیم.

daily رتبه بندی روزانه فقط برای رتبه بندی دسک تاپ کاهش می یابد و ما نمی دانیم خطا چیست. ما نمی توانیم برای آن راه حلی پیدا کنیم.

افراد دیگری نیز هستند که مشکلات مشابهی دارند. “

مولر اظهار داشت:

“با افراد دیگر من توانستم URL ها را بگیرم و آنها را به تیم بفرستم و فکر می کنم آنها در حال بررسی آنچه در آنجا اتفاق می افتد هستند.”

مولر گوگل از شخصی که این سال را می پرسد خواست نام دامنه را ارسال کند تا بتواند آن را به تیم گوگل ارسال کند اما این شخص به دلیل نام تجاری بزرگ بودن سایت ، آن را رد کرد.

مولر سپس اطلاعاتی را درباره آنچه در جریان است ارائه داد.

“… من فکر می کنم این تیم مواردی را پیدا کرده است که آنها در جستجوی آنها هستند. اما داشتن مثال های بیشتر همیشه واقعاً مفید است. “

شخصی که این سال را مطرح می کند پیگیری کرده و پرسیده است آیا مشکلی از طرف Google است یا از طرف ناشر.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

سوال:

“آیا این یک مشکل Google است یا مشکل وب سایت ما؟”

مولر پاسخ داد:

“تا آنجا که من می توانم از اطلاعاتی که تاکنون در اختیار داشتم … آیا این اساساً تغییر کوچکی است که ما در شناسایی نرم 404 و نحوه جمع آوری اوضاع به روشهای عجیب و غریب ایجاد کرده ایم.”

اشکال Google Soft 404

بخشی از الگوریتم گوگل که مربوط به نحوه شناسایی 404 صفحه نرم است ، اخیراً به روز شده است و باعث می شود سایت های بی گناهی که قرار نیست تحت تأثیر قرار بگیرند ، با این وجود ترافیک جستجو از طریق رایانه را از دست بدهند.

استناد

جان مولر گوگل را مشاهده کنید که به س theال مربوط به اشکال نرم 404 پاسخ می دهد:

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

https://www.youtube.com/watch؟v=mequMsZo0WI

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور