در سال 2023 با گیفت کارت اپل چه چیزی بخریم ؟

یکی از راه حل های خرید محصولات یا خدمات از شرکت های بزرگی مانند مایکروسافت، اپل، آمازون و . استفاده از کارت هدیه این شرکت ها است.

 

این ارز رایج بین المللی است و در اکثر کشورها قابل استفاده است و انواع مختلفی از کارت های هدیه وجود دارد. در حال حاضر گیفت کارت های اپل بسیار محبوب هستند.

 

هدف من در این مقاله توضیح این است که گیفت کارت iTunes چیست. چه کسی آن را می فروشد و چگونه می توانید آن را بخرید؟ بیا دنبالم:

 

میشه بگید گیفت کارت اپل یا آیتونز چیه؟

 

گیفت کارت ها به نوعی مانند ارز بین المللی هستند. گیفت کارت اپل چه چیزی بخریم کارت هدیه 10 دلاری را می توان برای خرید 10 دلار از یک خرده فروش تعیین شده استفاده کرد. اغلب، کارت های هدیه در واقع کدی هستند که به شما ارائه می شود، نه اینکه به عنوان یک کارت فیزیکی به شما ارائه شود.

 

چندین وب سایت برای خرید محصولات کارت هدیه ارائه می دهند. این می تواند گوگل (گیفت کارت پلی استیشن)، سونی (گیفت کارت گوگل پلی) یا سونی (گیفت کارت گوگل پلی) باشد.

 

این شرکت همچنین گیفت کارتی را به مخاطبان خود معرفی کرده است که با نام Apple iTunes Gift Card شناخته می شود. مبلغ دلاری این گیفت کارت در فروشگاه های زیر قابل استفاده است:

 

اپ استور

iTunes

فروشگاه iBook

و Mac App Store

And

فرآیند خرید گیفت کارت اپل آیتونز چگونه است؟

فرآیند خرید گیفت کارت آیتونز چگونه است؟ به عنوان یکی از اعضای اکوسیستم اپل، می‌دانید که بیشتر کارهایی که می‌خواهید انجام دهید، مانند خرید خدمات و دریافت آن‌ها، به یک شناسه اپل نیاز دارند. Apple ID شما رمز عبوری است که برای دسترسی به سرویس های مختلف اپل استفاده می کنید.

 

در ادامه مطلب می توانید یک گیفت کارت اپل خریداری کنید و یک کد ویژه دریافت کنید که به شما امکان می دهد Apple ID خود را با مبلغ کارت هدیه شارژ کنید و سپس با استفاده از حساب شخصی خود محصولات را از فروشگاه های بالا خریداری کنید.

با توجه به اینکه ما ایرانی ها برای خرید دلار مشکل داریم . گیفت کارت اپل را باید از شرکت های معتبر در این زمینه خریداری کنیم. در ادامه یک شرکت معتبر به شما معرفی می شود.

 

برای خرید گیفت کارت باید پس از یافتن یک شرکت معتبر مبلغی را که می خواهید شارژ کنید مشخص کنید. در حال حاضر، گیفت کارت های اپل در انواع زیر عرضه می شوند:

 

2 دلار

3 دلار

5 دلار

10 دلار

20 دلار

25 دلار

And

پس از انتخاب میزان شارژ کارت هدیه، نوبت به خرید می رسد. اکنون لازم است که با توجه به نرخ روز و البته هزینه هایی که شرکت واسط بر شما تحمیل می کند، مبلغ ریالی کارت هدیه را به صورت آنلاین پرداخت کنید. کد گیفت کارت نیز باید در مدت زمان کوتاهی توسط شرکت به شما داده شود.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور