در حال حل برای شخصیت بودن صفحه رزرو تقویم

عکس پروفایل نویسنده

@harrythepunterهری چی

موسس Motion ، YC alum ، سابق تاجر با فرکانس بالا

بدیهی است که Calendly یکی از راحت ترین ابزارهای برنامه ریزی تقویم در بازار است. این یک دستیار مجازی مناسب است که از جنبه های فنی برنامه ریزی نسیم می گیرد. با ایجاد مناطق بلافاصله ، تنظیمات در دسترس بودن و پیوندهای خودکار ، بلافاصله باعث صرفه جویی در وقت مردم (و سلامت عقل) می شود.

با این حال ، یک نوع سناریوی برنامه ریزی وجود دارد که من نمی توانم از Calendly برای آن استفاده کنم: غیر شخصی بودن پیوند تقویم تولید شده به صورت خودکار.

نکته در مورد استفاده از یک دستیار مجازی برای کمک به مدیریت برنامه شما این است که ، خوب ، این یک دستیار مجازی است. هیچ شخصی و ذاتی شخصی سازی وجود ندارد. فقدان این ارتباط بین فردی هنگام کار با برنامه ریزی جلسات با افرادی که برای شما معامله بزرگی هستند مضر است. به مشتری های جدید یا شخصی که از او درخواست لطف می کنید ، فکر کنید.

من یک لینک Calendly برای یک دوست صمیمی ارسال نمی کنم. پس چرا یکی را برای افرادی که می خواهم در آنها تأثیر بگذارم می فرستم؟

همه چیز در مورد آن غیر شخصی به نظر می رسد. این باعث می شود که دعوت کننده احساس کند که وقت من از آنها بهتر است. آنها به یک صفحه رزرو عمومی ارسال می شوند که قبلاً برای صدها نفر دیگر ارسال شده است. علاوه بر این ، آنها سپس باید خودشان را وارد کنند …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور