من قصد دارم چارچوب دقیقی را که برای افزایش تعداد بازدید صفحه منحصر به فرد در arctype.com در 30 روز 300 درصد استفاده کردم ، به اشتراک بگذارم – Franken-strat.
اگر به دنبال هک رشد سریع هستید ، این همان است نه که
من برای ایجاد “ماشین محتوا” از روز اول (21/12) این چارچوب را شروع کردم و همانطور که در نمودار بالا مشاهده می کنید تا 4 هفته بعد نتیجه ای نگرفتیم.
من آن را Franken-strat نامیدم زیرا شامل حرکت سریع برای زنده کردن یک “ماشین” خودپایدار و سپس بهبود آن با گذشت زمان است.
قبل از پیوستن من به شرکت ، مدیر عامل به من گفت کار من “داشتن کاربر فعال KPI” است. راستش را بخواهید ، من واقعاً نمی دانستم چگونه این کار را انجام دهم. من ایده های مبهمی داشتم ، اما در مدرسه علوم کامپیوتر و مالی خوانده بودم ، نه بازاریابی.
خوشبختانه در طول مدت حضورم در پایتخت یک ، برخی از قوانین را برای چگونگی آن انتخاب کردم فکر در مورد حل مسئله Franken-strat مجموعه ای از اصول برای کمک به کسی است که در فضایی که تجربه محدودی دارد نتایج سریع و سازگار ایجاد کند.
اینجا Franken-strat است:
- استراتژی: یک استراتژی 80/20 را بپذیرید
- فرایندها: ساخت ماشین آلات ، استخدام اپراتورها
- تنظیم: نتایج را در چند هفته اندازه بگیرید ، نه ماه ها
1. اعمال قانون 80/20 در استراتژی
خوب ، وقت آن است که تعداد کاربران Arctype را افزایش دهیم … خوب چگونه می توانم این کار را انجام دهم؟ من…