در اینجا نحوه و چرا ما در حال ساخت یک لایه ذخیره سازی غیرمتمرکز بر روی Ethereum هستیم

عکس پروفایل نویسنده

پروژه Graph در حال ساخت یک شبکه داده غیرمتمرکز است تا امکان دسترسی سریع به داده های Ethereum و IPFS را برای Dapps فراهم کند.

مسئله

بلاکچین ها برای استخراج اطلاعات در زمان واقعی کارآمد نیستند. امروزه برنامه های غیرمتمرکز (Dapps) مانند Cryptokitties به چندین دلیل از جمله فعال کردن API های شخص ثالث یا ارائه UX بهتر به کاربران خود از سرورهای متمرکز استفاده می کنند. اگر می خواهید یک برنامه کاملاً غیرمتمرکز بسازید ، این مسئله ساز است.

راه حل

نمودار یک شبکه غیرمتمرکز را فراهم می کند که توسعه دهندگان می توانند داده های قرارداد هوشمند را برای استفاده سریع و کارآمد فهرست بندی کنند. بنابراین ، شبکه The Graph به عنوان یک لایه کش در شبکه Ethereum کار می کند و نیاز به سرورهای متمرکز مورد استفاده Dapps را از بین می برد.

بیایید شبکه The Graph و قسمتهای مختلف آن را درک کنیم.

شبکه Graph شبکه ای از گره های نمودار است. این گره های نمودار وظیفه استخراج و نمایه سازی داده ها از شبکه Etherum را دارند.

بنابراین یک توسعه دهنده یک زیرنویس ایجاد می کند. Subgraph برنامه ای است که بیان می کند چه داده هایی باید استخراج و نمایه سازی شوند و به صورت API در معرض دید قرار گیرند. پس از آن ، توسعه دهنده آن زیرنویس را به شبکه Graph ارسال می کند و یک یا چند گره Graph آن Subgraph را پردازش می کند و داده های ذکر شده در آن را نمایه می کند. هنگامی که زیرنویس مستقر می شود ، یک نقطه پایانی خواهید گرفت که برای دسترسی به داده ها استفاده می شود …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور