درک کنترل استفاده در شهرهای هوشمند: مورد استفاده از سلامت هوشمند

سلامت هوشمند یک برنامه کاربردی اینترنت اشیا است و از طریق حسگرها ، محرک ها (دستگاه های پزشکی کاشته شده) ، تلفن های هوشمند و خدمات ابری فعال می شود. سنسورها داده های بالینی مانند فشار خون ، سطح گلوکز خون ، سطح pO2 را جمع آوری کرده و آن را به ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی از راه دور ارسال می کنند. ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی از راه دور حتی می تواند دستوراتی را به محرک های کاشته شده در بدن انسان مانند پمپ های تزریق انسولین ، ضربان ساز و سایر دستگاه های قلبی ارسال کند. مدل SmartUCON ، که در مقاله قبلی من پیشنهاد شد ، گامی در جهت حفاظت از داده های جمع آوری شده از زیرساخت های شهر هوشمند است.

تصویر
عکس پروفایل سیدرا ظفر هکر ظهر

سیدرا ظفر

دیوانه سایبر | نویسنده فنی

بر اساس سازمان بهداشت جهانی “برخورداری از بالاترین سطح دستیابی به سلامت یکی از حقوق اساسی هر انسانی است بدون تفاوت نژادی ، مذهبی ، اعتقادی سیاسی ، شرایط اقتصادی یا اجتماعی.”

سلامت هوشمند در شهرهای هوشمند

تراکم در جمعیت شهری چالش های جدیدی را برای مراقبت های بهداشتی ایجاد کرده است مانند تقاضای زیاد برای بیمارستان های بیشتر ، پرسنل پزشکی و منابع پزشکی در شهرهای پایدار.

شهرهای هوشمند زیرساخت بسیاری از کارکردهای دولتی و منطقه ای دولتی و منطقه ای دیگر مانند سلامت هوشمند ، تحرک هوشمند ، تجارت هوشمند و ارتباطات هوشمند را ارائه می دهند.

سلامت هوشمند در شهرهای هوشمند توسط Solanas و همکارانش تعریف شده است.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور