درک بهداشت و درمان اینترنت اشیاء: 6 مورد کاربردی برتر

فناوری H-IoT از حسگرهای روی بدن به شکل دستگاه های قابل کاشت ، تکه های چسبنده و پوشیدنی ها برای جمع آوری علائم حیاتی در بدن انسان استفاده می کند. این حسگرها از طریق فناوری های ارتباطی مانند RFID ، بلوتوث ، Zigbee یا WiFi به برنامه های تلفن هوشمند متصل می شوند. انتظار می رود تعداد اتصالات IoT مراقبت های بهداشتی فعال تا سال 2025 به 10.34 میلیون اتصال برسد. دستگاه های هوشمند نظارت بر قند خون شامل انسولین با حلقه بسته (خودکار) است که مقدار مورد نیاز انسولین را به طور خودکار بدون دخالت مراقب به جریان خون می رساند.

تصویر
عکس پروفایل سیدرا ظفر هکر ظهر

سیدرا ظفر

دیوانه سایبر | نویسنده فنی

IoT Healthcare از حسگرهای روی بدن به شکل دستگاه های کاشتنی ، تکه های چسبنده و پوشیدنی ها برای جمع آوری علائم حیاتی در بدن انسان استفاده می کند. این حسگرها از طریق فناوری های ارتباطی مانند RFID ، بلوتوث ، Zigbee یا WiFi به برنامه های تلفن هوشمند متصل می شوند.

تلفن های هوشمند به عنوان دستگاه های رله ای عمل می کنند که داده های حسی را به ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی از راه دور ارسال می کنند. ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی می توانند داروها را با توجه به پارامترهای فیزیولوژیکی که به برنامه تلفن هوشمند بیمار ارسال می شود ، تجویز کنند.

H-IoT قرار است با کاهش بازدید از بیمارستانها ، حذف روشهای تهاجمی خونگیری برای آزمایش و انتظار برای ایجاد تحول در زندگی بیماران.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور