درمان چشم ها: 6 نوع تصویر برای استفاده در بازاریابی

تصویر
عکس پروفایل Hacker Noon تعریف نشده

شما مخاطبان هدف ، اهداف ، پیام های اصلی برند و کانال های ارتباطی خود را تعریف کرده اید. اکنون باید یک استراتژی بصری برای برند خود بسازید.

و این چالش اصلی وجود دارد: چه نوع تصاویری را انتخاب کنید تا اهداف شما را برآورده کند ، به مخاطب هدف خود برسد و محتوای شما را همزمان برجسته کند؟ برای یافتن مطالعه را ادامه دهید.

1. عکس ها ، فیلم ها و تصاویر

عکسها یکی از محبوب ترین انواع محتوای تصویری هستند. طبق این آمار ، در سال 2017 تعداد تصاویر گرفته شده توسط کاربران در سال به 1.4 تریلیون رسیده است. ویدئو، به نوبه خود ، در حال کسب محبوبیت و تسلط بر مصرف محتوای آنلاین است. مردم هر هفته به طور متوسط ​​16 ساعت فیلم تماشا می کنند.

بسته به نیاز شما ، عکس ها ، فیلم ها ، تصاویر حرفه ای و … محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) ممکن است برای نام تجاری شما کار کند. UGC می تواند به شما کمک کند با مخاطب ارتباط برقرار کنید و اعتماد را به طور موثرتری افزایش دهید. اگر تصمیم دارید با محتوای حرفه ای بروید اما تیم تولید را در دسترس ندارید ، مقدار زیادی محتوای سهام با کیفیت بالا وجود دارد. برای صرفه جویی در وقت و هزینه بیشتر ، از ابزارهای خاصی مانند Everypixel استفاده کنید که به شما امکان می دهد چندین منبع را همزمان جستجو کنید.

برای جالب و چشم نوازتر کردن مطالب ، یک کلاژ ، یک پانورامای چرخ فلک اینستاگرام یا یک شبکه زیبای اینستاگرام ایجاد کنید. …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور