“درد واقعی ناتوانی در نفس کشیدن است” – محمد بلال ، مدیر عامل شرکت BreatheIO

سلام آرتور تاكاچنكو ، خوب پروفایل Linkedin وجود دارد که باید تحت تأثیر قرار گیرد ، lolx. این ایده چیزی نبوده است که بگویم بی نظیر یا پیشگام است ، من دریافتم که نوآوری ها ، ایده ها و چیزهایی که متولد می شوند رابطه بسیار جالبی با علت دارند زیرا هر علتی تأثیر دارد. شاید تأثیر همان چیزی باشد که ما آن را ایده ، نوآوری یا چیزی می دانیم که بوجود می آید. هیچ چیز غیرممکن نیست ، زیرا با مشاهده افراد ، افراد تمایل به اجرای اشیا or یا افکار مورد نظر خود ندارند و این منجر به هدر رفتن می شود. اگر کسی نتواند اراده تبدیل آن به یک سونامی را جمع کند ، ایده چیزی جز یک موج در استخر نیست.

اولین بار ، من در سال 2015 مه دود را تجربه کردم و همراه آن برونشیت ، عفونت گلو و سایر بیماری های تنفسی وجود داشت. اکنون از 2015 تا 2018 ، آگاهی کافی از مه دود وجود نداشت اما در پایان سال 2018 ، همه آسیب های آلودگی هوا را تشخیص دادند. چند بار رفتن به بیمارستان و دیدن همه کودکان در حال رنج بردن ، برای دانستن یک چیز و دیدن چیز دیگری هر دو در سطح بسیار متفاوتی هستند.

به نظر من درد واقعی در ناتوانی در تنفس چه از نظر جسمی و چه از نظر روانی است. این نفس است که به ما آزادی می بخشد. حالا می توانید ارتباط برقرار کنید ، اینجا جایی است که من فرآیند فیلتراسیون هوا را انجام دادم و اضافه کردم …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور