درآمد 24 ماهه از 0 دلار به 10 دلار

عکس پروفایل Justin Greet Hacker Noon

@جگریتجاستین سلام

بنیانگذار مشترک @ BeamJobs

من می دانم که شما چه فکر می کنید “این عنوان باید اشتباه تایپی باشد. هیچ کس نمی تواند به این سرعت رشد کند! “. من اینجا هستم تا به شما بگویم اگر سخت کار کنید و رویاهای خود را دنبال کنید ، می توانید در مدت 2 سال 10 دلار درآمد کسب کنید.

من و برادر دوقلوی خود در آوریل 2018 شغل پردرآمد خود را رها کردیم تا یک تجارت نرم افزاری ایجاد کنیم که می تواند جایگزین درآمد ما شود. اوه استیون از سال 2018 ، شما خیلی ساده لوح بودید و حساب بانکی شما کاملا پر بود.

سرانجام ، پس از بیش از دو سال ، ما اولین درآمد خود را از طریق نرم افزاری که ایجاد کردیم ، کسب کردیم. با خیال راحت می توانم بگویم که با گرفتن 10 دلار هرگز احساس خوشبختی نکردم. سفر ما برای رسیدن به این مرحله پراکنده بوده است ، بنابراین امیدوارم با درک اشتباهات ما بتوانید از 2 سال درس دردناکی که آموخته ایم ، صرف نظر کنید.

مرحله 1: ما نمی دانیم چه کاری انجام می دهیم

تاریخ ها: آوریل 2018 – دسامبر 2018

درس: خیلی زود کار خود را ترک نکنید

درآمد: 0 دلار

من ضرر کردم. من به پادکست های مربوط به بوت استرپینگ از بنیانگذاران موفق گوش دادم. من پست های وبلاگ را می خوانم (کنایه از نوشتن این مطلب در یک پست وبلاگ برای من از بین رفته است). من “Lean Startup” را خواندم. چرا من چنین ضرر کردم؟

هنگامی که ما BeamJobs را شروع کردیم (در آن زمان نام ما qualifIQ بود ، فکر می کنم بدیهی است که چرا آن را تغییر داده ایم) ما می خواستیم محصولی را در فضای استخدام بسازیم. ما در استخدام متخصص نبودیم ، تنها چیزی که می دانستیم این بود …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور