درآمدی بر نمره گذاری مدل یادگیری ماشین

عکس پروفایل Modzy Hacker Noon

@دنجمد روز

یک بستر نرم افزاری برای سازمان ها و توسعه دهندگان برای استقرار ، نظارت و دریافت ارزش از AI – در مقیاس مسئولانه.

انبوهی از معیارها وجود دارد که می تواند برای ارزیابی مدل های یادگیری ماشین مورد استفاده قرار گیرد و شناسایی معیار مناسب برای استفاده گام مهمی برای ارزیابی دقیق عملکرد یک مدل و قابل اعتماد بودن پیش بینی های آن است.

یکی از چالش های مهم این است که یک مدل می تواند داده هایی را که با آنها آموزش می بیند به خاطر بسپارد و در نتیجه در نمونه های دیده نشده و جدید عملکرد ضعیفی دارد.

در مورد طبقه بندی ، یک مدل همچنین می تواند یک کلاس را نسبت به دیگری ترجیح دهد زیرا مجموعه داده های آموزشی استفاده شده حاوی تعداد نامتوازن نمونه ای از هر کلاس است.

نمونه هایی از این دست نشان می دهد که چرا انتخاب معیارهای مناسب برای ارزیابی جامع مدل های یادگیری ماشین ضروری است. در Modzy ، ما اهمیت استفاده و به اشتراک گذاری معیارهای عملکرد صحیح را برای برقراری ارتباط با امتیازدهی و عملکرد مدل AI درک می کنیم و همه شرکای بازار ما از همان استاندارد شفافیت پیروی می کنند.

آنچه باید در مورد نمره گذاری مدل AI بدانید

معیارهای ارزیابی برای امتیاز دهی جنبه های مختلف عملکرد مدل برای موارد مختلف استفاده متنوع طراحی شده اند. به عنوان مثال ، در زمینه امنیت فرودگاه و تشخیص تهدید ، کاهش تعداد …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور