دادگاه ایتالیا “اقدامات پیشگیرانه” علیه ارائه دهندگان IPTV را صادر کرد

عکس پروفایل نویسنده

@اندیاندی

اختصاصی آوردن آخرین اخبار مربوط به اشتراک فایل و کپی رایت روی دسک تاپ شما ، 365

دادگاهی در ایتالیا دستورالعمل “اقدامات پیشگیرانه” را صادر کرده است که نیاز به مسدود کردن وب سایتهای 15 ارائه دهنده “دزد دریایی” IPTV در این کشور دارد. شکایت توسط لیگ برتر فوتبال ایتالیا سری A پس از آنکه گزارش شد ارائه دهندگان IPTV مسابقات زنده را بدون اجازه پخش کردند ، ثبت شد. با این وجود باید دید که این بلوک ها چقدر موثر خواهند بود.

به طور مشترک با چندین لیگ برتر فوتبال در سراسر اروپا ، سری A ایتالیا به طور مداوم با مشکل دزدی دریایی در پخش مستقیم خود روبرو است.

سایتهایی با پخش کننده جریانی جاسازی شده به طور مرتب مسابقات سری A را نشان می دهند اما شاید بزرگترین تهدید توسط سرویسهای IPTV بدون مجوز باشد. این بسته های اشتراکی ارائه می شود که از نزدیک تقلید می کند و حتی می تواند از بسته های تحویل داده شده توسط شرکای پخش رسمی سریال A بیشتر شود.

این امر دامنه اقدامات ضد دزدی دریایی را تحریک کرده است ، مانند اقداماتی که اکنون توسط گروه ضد دزدی دریایی FAPAV (فدرازینو ضد دزدان دریایی آئودیوویسیوا) گزارش شده است. به دنبال شکایت از سری A و درخواست دادستانی عمومی ، دادگاه رم حکمی پیشگیرانه را صادر کرد که بر اساس آن 15 وب سایت ارائه دهنده خدمات “دزدان دریایی” IPTV در ایتالیا مسدود می شوند.

“از جمله روشهای دستیابی به محتوای غیرقانونی ، IPTV غیرقانونی …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور