داده های ساختار یافته به ندرت اطلاعات منحصر به فردی به ما می دهد

جان مولر می گوید: Google تمام اطلاعات لازم در مورد یک صفحه را از خود صفحه دریافت می کند و بندرت چیزهای منحصر به فردی را از داده های ساخت یافته می آموزد.

دلیل این امر این است که Google فقط داده های ساختاری را که در نتایج جستجو پشتیبانی می کند ، می خواند. این موردی نیست که صاحبان سایت نتوانند اطلاعات اضافی را با داده های ساخت یافته ارائه دهند ، بلکه گوگل آن را نمی خواند.

مولر در جریان پخش زنده ساعات اداری SEO که در 4 دسامبر برگزار شد ، در مورد این موضوع بحث می کند.

یک مالک سایت سوالی را برای مولر ارسال می کند و می پرسد آیا استفاده از نشانه گذاری داده شده ساختاری که در اسناد رسمی Google ذکر نشده است ، فایده ای دارد؟

“آیا خصوصیات اضافی در طرح ، که در اسناد Google ذکر نشده است ، می توانند مزایایی داشته باشند؟ به خصوص در مورد طرح مقاله AMP و غیر AMP. اگر ویژگی های مقاله AMP را به صفحات غیر AMP اضافه کنیم ، آیا ضرر یا فایده ای دارد؟ “

اسناد ساختاری داده شده Google در اینجا قابل مشاهده است و شامل و تعداد گسترده ای از انواع علامت گذاری در بخش “راهنماهای ویژگی” است.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

همه انواع علامت گذاری با ویژگی غنی در نتایج جستجوی Google مانند سQالات متداول ، س Qالات و سالات ، نحوه انجام ، دستورالعمل ها و بسیاری دیگر مطابقت دارند. اما تعداد بسیار بیشتری از داده های ساخت یافته برای استفاده صاحبان سایت در دسترس است.

لیست کامل انواع داده های ساختار یافته schema.org در مقایسه با انواع نشانه گذاری پشتیبانی شده در نتایج جستجوی Google گسترده است.

بنابراین سوالی که از مولر پرسیده می شود در مورد تأثیر استفاده از داده های ساختاری است که در Google پشتیبانی نمی شوند.

آیا داده های ساختاری پشتیبانی نشده می توانند به سایتی آسیب برسانند یا به آن کمک کنند؟ آیا گوگل اصلاً با آن کاری انجام می دهد؟ آنچه مولر می گوید در اینجا است.

مولر در مورد داده های ساختاری پشتیبانی نشده بحث می کند

مولر می گوید ، حداقل در مورد رتبه بندی جستجو ، استفاده از داده های ساخت یافته پشتیبانی نشده هیچ فایده ای ندارد.

اگرچه استفاده از علامت گذاری بدون پشتوانه نیز ضرری ندارد ، اما مولر توصیه می کند که برای استفاده از داده های ساختاریافته برای ویژگی های جستجو که می خواهید واجد شرایط باشید ، تمرکز کنید.

“احتمالاً هیچ فایده ای ندارد و احتمالاً هیچ آسیبی هم در آنجا ندارد. به طور کلی استفاده از داده های ساخت یافته را برای عناصری که می خواهید در نتایج جستجو قابل مشاهده باشند ، توصیه می کنیم. و خصوصیاتی که مشاهده می کنیم براساس خصوصیاتی است که ما مستند کرده ایم. “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

Google داده های ساخت یافته را به منظور استفاده از اطلاعات برای نمایش نتایج غنی در جستجو ، جستجو می کند.

مولر خاطرنشان می کند که Google برای ساختن اطلاعات بیشتر در مورد صفحه داده های ساختاریافته را خزنده نمی کند.

تمام اطلاعاتی که Google برای سازماندهی محتوا در نتایج جستجو استفاده می کند از محتوای قابل مشاهده در صفحه وب گرفته شده است. اشاره به این نکته مهم است زیرا انواع داده های ساختاریافته پشتیبانی نشده می توانند بدون ارائه عناصر بصری در صفحه به سایت اضافه شوند.

Google با داده های ساختاری که در یک صفحه قابل مشاهده نیست کاری انجام نمی دهد. مولر ادامه داد که به ندرت پیش می آید که گوگل اطلاعات منحصر به فردی درباره یک سایت از داده های ساخت یافته خود بدست آورد.

“بنابراین اگر داده های ساخت یافته را برای چیزهایی اضافه کنید که ما برای نتایج غنی قابل مشاهده استفاده نمی کنیم ، بنابراین می توانیم آن صفحات را به طور معمول جستجو کنیم ، ما فقط از این نوع اطلاعات اضافی استفاده نمی کنیم.

کاملاً نادر است که شما بتوانید برخی داده های ساختاریافته را در صفحه ای ارائه دهید که اطلاعات بی نظیری را به ما می دهد که از خود صفحه نمی بینیم. “

مولر مشخصاً به نشانه گذاری AMP اشاره می کند ، که در س questionال اصلی شخص از وی ذکر شده است.

“به طور خاص علامت گذاری مقاله AMP ، این چیزی نیست که چیز دیگری راجع به صفحه به ما بگوید. این فقط یک روش متفاوت برای تهیه فراداده برای صفحه به طور کلی است.

قطعاً مشکلی ایجاد نمی کند اما فکر نمی کنم مزیت انجام این کار را ببینید. “

س questionال و پاسخ کامل را در ویدئوی زیر مشاهده کنید:

https://www.youtube.com/watch؟v=C9dNFj0APvg

غذاهای آماده

آنچه سئوکاران و دارندگان سایت می توانند از این امر دور کنند این است: هنگام اجرای داده های ساخت یافته ، به آنچه بیشترین اهمیت را دارد ، پایبند باشید.

اضافه کردن انواع علامت گذاری با پشتیبانی Google که صفحات شما را برای نمایش به عنوان نتایج غنی واجد شرایط می کند ، در اولویت قرار دهید.

لازم به ذکر است که انواع داده های ساختاریافته پشتیبانی نشده ممکن است در نهایت توسط Google پشتیبانی شوند. وقتی Google انواع جدیدی از نتایج غنی را معرفی می کند ، معمولاً به نوع نشانه گذاری متکی است که قبلاً پشتیبانی نمی شد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بنابراین افزودن انواع داده های ساخت یافته ، پشتیبانی شود یا نشود ، می تواند راهی برای اثبات آینده سایت شما برای Google باشد.

مراقب باشید داده های ساخت یافته را در مواردی که مناسب نیست اضافه نکنید. به عنوان مثال ، اگر محتوا راهنمای اصلی نیست ، نحوه علامت گذاری را به مقاله اضافه نکنید.

استفاده از داده های ساختاری که به محتوایی که در آن نمایش داده شده مربوط نمی شود ، می تواند تلاشی برای دستکاری نتایج جستجو تلقی شود که این برخلاف دستورالعمل های Google است.

برای اطلاعات بیشتر در مورد داده های ساخت یافته ، و چگونگی اجرای صحیح آنها ، منابع ما را در زیر مشاهده کنید:

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور