خزنده وب چیست و چگونه کار می کند؟

عکس پروفایل نویسنده

@گابیجافاتگابیجه فاتنائیت

دانش تقریبی بسیاری از امور را دارد

خزنده های وب که به عنکبوت نیز معروف هستند ، توسط بسیاری از وب سایت ها و شرکت ها مورد استفاده قرار می گیرند. به عنوان مثال ، گوگل از چندین مورد آنها نیز استفاده می کند. در مورد آنها ، آنها عمدتا از خزنده ها برای یافتن و نمایه سازی صفحات وب استفاده می کنند.

در یک محیط کسب و کار ، یک خزنده وب می تواند اطلاعات مهم را برای دستیابی به مزیت رقابتی در بازار یا جلب کلاهبرداران و اقدامات مخرب آنها جمع آوری کند. اما قبل از ورود به موارد استفاده تجاری ، اجازه دهید ابتدا اصطلاحات را توضیح دهم.

خزنده وب چیست؟

خزنده وب بات است (عامل خزنده AKA ، ربات عنکبوت ، نرم افزار خزنده وب ، عنکبوت وب سایت یا ربات موتور جستجو) که از طریق وب سایت ها مرور می شود و اطلاعات را جمع آوری می کند. به عبارت دیگر ، ربات عنکبوت از طریق وب سایت ها و موتورهای جستجو به جستجوی اطلاعات می پردازد.

برای مثال شما بیایید به گوگل برگردیم. ربات موتور جستجوی آنها چیزی شبیه به این را دارد: هدف اصلی Google spider به روزرسانی محتوای موتورهای جستجو و صفحه اول وب سایت های دیگر است. وقتی عنکبوت گفته شده صفحه خاصی را خزنده کند ، داده های صفحه را برای پردازش و ارزیابی بعدی جمع آوری می کند.

پس از ارزیابی صفحه ، یک موتور جستجو می تواند صفحه را به طور مناسب ایندکس کند. به همین دلیل است که وقتی کلمه کلیدی خاصی را در نوار جستجو تایپ می کنید ، …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور