خرید BREIT Eyes Colo Blackstone با 14 میلیارد دلار سرمایه گذاری | دانش مرکز داده

(بلومبرگ) – تراست سرمایه گذاری املاک و مستغلات Blackstone Inc که پس از افزایش بازخریدها در سال گذشته، برداشت سرمایه گذاران را محدود کرد، گفت که اکنون حدود 14 میلیارد دلار نقدینگی دارد و در حال آماده شدن برای یافتن معاملات است.

ندیم مگجی، رئیس املاک و مستغلات آمریکای بلک استون، روز سه شنبه در جریان یک گردهمایی سهامداران برای Blackstone Real Estate Income Trust گفت: «ما سرمایه کافی برای بازی در دنیای تهاجمی داریم که فکر می کنیم فرصت های استقرار جالبی وجود خواهد داشت.

بلک استون با رشد BREIT در سال های اخیر، جایگاه خود را به عنوان یک نیروگاه در صنعت املاک و مستغلات تثبیت کرد. اما اعتماد 69 میلیارد دلاری تحت فشار قرار گرفت زیرا بازارها در سال گذشته چرخیدند و سرمایه گذاران بیشتری خواستند از آن خارج شوند. مگجی گفت که BREIT هنوز تعداد درخواست های عقب نشینی برای رسیدگی دارد.

مگجی گفت: «ما به آنچه که به عنوان افزایش فعالیت‌های خرید مجدد می‌بینیم، توجه داریم و باید در چند ماه آینده روی این عقب‌ماندگی کار کنیم.

او گفت که BREIT یک تزریق 4.5 میلیارد دلاری از نایب السلطنه های دانشگاه کالیفرنیا در ژانویه دریافت کرد که به برآورده کردن تقاضا برای بازخرید و انجام معاملات جدید کمک کرد.

او گفت که این صندوق، تراست های سرمایه گذاری املاک و مستغلات را که به صورت عمومی معامله می شوند، هدف قرار داده است که با تخفیف معامله می شوند. او گفت که BREIT همچنین به وام گیرندگانی که نیاز به تامین مالی دارایی جدید دارند، وام می دهد و از نرخ های بالاتر بهره می برد.

او گفت که اعتماد با “فروشندگان با انگیزه” با دارایی های جذاب صحبت می کند که نیاز به افزایش سرمایه برای اهداف دیگر دارند. او افزود که به دلیل تقاضای مستمر برای رایانش ابری، همچنین به دنبال خرید مراکز داده بیشتر است.

تقریبا 80 درصد از پرتفوی فعلی BREIT در املاک مسکونی و صنعتی است که به گفته مگجی به دلیل کمبود عرضه طولانی مدت، افزایش اجاره بها و جریان نقدی بالاتر ادامه خواهد یافت.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور