خدمات اولیه به عنوان یک سرویس در طول بیماری همه گیر به وجود می آید

بسیاری از شرکت‌ها حرکت خود را به سمت فضای ابری در طول همه‌گیری تسریع کردند – از جمله محاسبات مبتنی بر ابر، و با SASE، شبکه‌های مبتنی بر ابر و همچنین امنیت. اما هر شرکتی نمی تواند تمام سیستم های خود را به فضای ابری منتقل کند.

کسب‌وکارها به دلیل زیرساخت‌های قدیمی، الزامات امنیتی یا انطباق، یا نیازهای فنی خاص، سیستم‌ها را به صورت اولیه نگه می‌دارند.

Catchpoint که به شرکت‌ها کمک می‌کند ببینند همه شبکه‌هایشان چگونه هستند، در دو دسته آخر قرار می‌گیرد.

به عنوان مثال، آژانس های فدرال به کنترل زیادی روی داده های خود نیاز دارند. اگر سرویس ها در یک ابر عمومی میزبانی می شدند، آژانس های فدرال با Catchpoint تجارت نمی کردند.

او به Data Center Knowledge گفت: «همیشه نیاز به زیرساخت هایی وجود دارد که عمومی نباشد، به دلایل امنیتی و حریم خصوصی برای همه قابل مشاهده نباشد.

اما Catchpoint همچنین دلایل فنی برای آماده بودن دارد – نرم افزار بر روی فلز خالی اجرا می شود.

کوتسوکوس گفت: «ما باید به سخت افزار دسترسی کامل داشته باشیم. علاوه بر این، از آنجایی که شرکت در هر جایی که مشتریان تجاری آن کارمندان یا مشتریانی دارند، عملکرد شبکه را نظارت می کند، باید سرورهایی در مکان های بسیار خاص داشته باشد که به بسیاری از ارائه دهندگان خدمات مختلف متصل باشد.

او گفت: «ارائه دهندگان ابری چنین چیزی را ندارند.

ارائه دهندگان زیرساخت های عمومی مزایای قابل توجهی از جمله توانایی افزایش و کاهش سریع مقیاس و اجتناب از هزینه های سرمایه اولیه را ارائه می دهند.

Catchpoint دریافته است که می‌تواند بهترین‌های هر دو دنیا را با استفاده از سرویس اولیه دریافت کند.

با این رویکرد، سخت افزار متعلق به ارائه دهنده خدمات است، بنابراین هزینه های سرمایه اولیه با هزینه های عملیاتی جایگزین می شود. بالا و پایین کردن مقیاس آسان است. و ارائه‌دهنده خدمات به‌عنوان یک سرویس، تمام نصب، نگهداری، شبکه‌سازی و سایر جنبه‌های اجرای یک مرکز داده را انجام می‌دهد. در همین حال، Catchpoint کنترل کامل بر سرورهای خود را حفظ می کند، تا فلز لخت.

کوتسوکوس گفت: “ما به انعطاف پذیری نیاز داریم که در حال گسترش هستیم.” “ما در حال اضافه کردن سرورها در شهرهای دیگر در سراسر جهان هستیم. این بهترین استفاده برای آن است.”

Catchpoint در حال حاضر دارای 1400 مکان در سراسر جهان است، نقاط برتری که مشتریانش می توانند از آنها برای اجرای آزمایشات در شبکه های خود استفاده کنند.

استفاده از سرویس اولیه نیز از شرکت در برابر کمبودهای زنجیره تامین اخیر محافظت کرده است.

کوتسوکوس گفت که از اختلالاتی که بر بازارهای سخت افزار فناوری تأثیر می گذارد بسیار آگاه است.

او گفت: “ما به شدت تحت تاثیر قرار نگرفته ایم.” “داشتن این توانایی برای مقیاس پذیری بدون نگرانی در مورد رفتن به بازار آزاد و منبع، چیز خوبی است.”

چالش های زنجیره تامین

طبق گزارش اخیر اینسایت انترپرایز، 91 درصد از تصمیم گیرندگان فناوری اطلاعات تحت تأثیر اختلال در زنجیره تأمین فناوری اطلاعات قرار گرفته اند. برای مقابله، 44 درصد پردازش را به فضای ابری تغییر می دهند، 43 درصد از خریدهای موقت یا لحظه آخری اجتناب می کنند و 42 درصد در تلاش برای بهبود توانایی پیش بینی خود برای برنامه ریزی بهتر برای نیازهای فناوری آینده هستند.

مگان امدال، معاون ارشد اتحادها و عملیات شریک در Insight، یک شرکت مشاوره فناوری مستقر در Tempe، گفت: «روزهای «خرید و امتحان» به پایان رسیده است.

علاوه بر این، او به Data Center Knowledge گفت، علاوه بر این، بسیاری از شرکت‌ها مجموعه مهارت‌های داخلی را ندارند تا از آنچه در مورد موجودی‌های صنعت اتفاق می‌افتد مطلع باشند.

آیزاک گولد، کارشناس فناوری جهانی در Nucleus Research تأیید کرد: «ما شاهد کمبود تراشه هستیم.

او به Data Center Knowledge گفت، شرکت‌هایی که از منحنی فناوری دورتر هستند و آماده حرکت به سمت ابر هستند، به سمت ابر حرکت خواهند کرد.

او گفت، آنهایی که مراکز داده خود را دارند و آماده انتقال به فضای ابری نیستند، به مدل هایی مانند on-prem-as-a-service خواهند رفت.

از کجا می توان به عنوان خدمات اولیه دریافت کرد

بسیاری از فروشندگان فناوری در حال ورود به این فضا هستند. کنت کریستنسن، مدیر مجازی سازی ابر و مرکز داده، گفت، برای مثال، اینسایت با شرکت هایی شریک می شود که خدمات اولیه را ارائه می دهند، از جمله Pure Storage، NetApp Keystone، Cisco Plus، HPe GreenLake، Dell APEX و سایرین. تحول در Insight

او گفت که سخت افزار را می توان در محل قرار داد یا میزبانی کرد، اما سازنده اصلی تجهیزات صاحب عنوان آن است. مشتری بدون نیاز به داشتن تجهیزات از آن استفاده می کند.

او گفت که دوره ها معمولاً از یک تا پنج سال متغیر است.

این همان اجاره نامه نیست.

وی گفت: اجاره راهی برای تامین مالی خرید هزینه سرمایه است. این هنوز یک دارایی ثابت است و اجازه انعطاف پذیری را نمی دهد.»

On-prem-as-a-service به طور خاص طراحی شده است تا اجاره ای نباشد. این سرویسی است که محاسبات، حافظه، شبکه را فراهم می کند – همه چیزهایی که برای اجرای یک بار کاری لازم است، به علاوه توانایی تنظیم خدمات بالا و پایین.

تیم Rehac، رهبر زیرساخت ابری و استراتژی در Ernst & Young Americas، گفت: تفاوت بین لیزینگ و خدمات اولیه مانند تفاوت بین خرید نوشیدنی و اجاره یک بار کامل برای شب است.

او به Data Center Knowledge گفت: «وقتی محاسبات را به‌عنوان یک سرویس یا مرکز داده به‌عنوان یک سرویس خریداری می‌کنید، بسته به ویژگی‌های معامله‌ای که با فروشنده مذاکره می‌کنید، می‌توانید آن را افزایش یا کاهش دهید». “این بر اساس هر نوشیدنی است.”

او گفت که این بدان معنی است که شما می توانید برای شش یا هشت هفته یا کمتر استفاده کنید.

Rehac افزود: “مشتریان می گویند، من دیگر CapEx را پرداخت نمی کنم.” یک مرکز داده یا سرور به عنوان سرویس به من بدهید و این تنها راهی است که می‌خواهم آن را بخرم.»

او گفت که مشتریانی را می‌بیند که به دنبال قرار دادن سخت‌افزار واقعی هم در مراکز داده اولیه خود و هم در تسهیلات هم‌سکویی هستند.

او گفت: “اما مدل غالبی که من در مشتریان خود می بینم این است که آنها عمدتاً به دنبال راه حل هایی در نقاط تبادل ابری هستند.” “کلو، اما بسیار نزدیک، از منظر تاخیر، به یک نقطه ابر حضور.”

او گفت که این به مشتریان امکان می دهد برنامه ها را در فضای ابری قرار دهند و با تاخیر کم به آن برنامه ها متصل شوند.

Equinix’s Bare Metal یک پیشنهاد ارائه خدمات اولیه است

Equinix، بزرگترین ارائه‌دهنده مرکز داده در جهان از نظر درآمد، می‌تواند تمام مزایای خدمات اولیه را به مشتریان خود ارائه دهد. با مراکز داده در سرتاسر جهان، می تواند رمپ های ابری راحت را ارائه دهد. و با مقیاسی که دارد، می‌تواند سخت‌افزار را به مقدار زیاد و خیلی زودتر خریداری کند، بنابراین مشتریان عمدتاً از مسائل زنجیره تامین جدا می‌شوند.

جاکوب اسمیت، معاون بازاریابی و استراتژی فلز برهنه در Equinix گفت، حتی شرکت‌هایی که میلیون‌ها دلار در تجهیزات سرمایه‌گذاری می‌کنند، برای مقابله با چالش‌های زنجیره تامین امروز بسیار کوچک هستند.

او گفت که از لحاظ تاریخی، Equinix یک ارائه‌دهنده کولوکیشن بوده است، با 230 مرکز داده در سراسر جهان با صدها هزار رک که در آن مشتریان – و شرکای آنها – تجهیزات را در اختیار دارند و راه‌اندازی می‌کنند.

اسمیت گفت: “اما آنها ما را بیشتر به سمت یک مدل عمل شده سوق داده اند.” “همه چیز باید یک خدمت باشد. مردم اینگونه می خواهند.”

او گفت: “ما کولو را اجرا خواهیم کرد.” ما قفس‌ها را می‌سازیم. زیرساخت‌ها را در داخل قفس‌ها، شبکه‌ها، سرورها قرار می‌دهیم. این مسئولیت ماست که در صورت خرابی آن را تعمیر کنیم. و ما آن را خودکار می‌کنیم تا بتوانید آن را مستقر کنید و یک سیستم عامل روی آن قرار دهید. “

او گفت که Equinix با Dell و HP شریک است. “ما در واقع جعبه ذخیره سازی خالص را برای شما مالک و کنترل می کنیم، اما آن را به عنوان یک سرویس ارائه می دهیم.”

اسمیت از ارائه اعداد و ارقام خاص برای کسب و کار اولیه شرکت به عنوان خدمات خودداری کرد، اما گفت که این شرکت سریعتر از حد انتظار رشد کرده است.

او گفت: “ما هر سال چندین برابر رشد می کنیم.”

او افزود که Equinix همچنان در حال بهبود مناسب بازار محصول است و آن را به روش صحیح بسته بندی می کند.

و در حالی که Equinix تحت تاثیر اختلالات زنجیره تامین قرار گرفته است، اما به اندازه شرکت‌های منفرد ضرر نکرده است، زیرا سخت‌افزار را یک یا دو سال قبل خریداری می‌کند.

شرکت‌های منفرد عادت داشتند مثلاً سوئیچ‌ها را سفارش دهند و ظرف شش تا هشت هفته آنها را دریافت کنند. اسمیت گفت: «این 12 تا 14 ماه شد. این موضوع باعث بی‌احتیاطی مردم شد. شما می‌توانید سرور دریافت کنید، اما اگر سوئیچ ندارید، مهم نیست.

او گفت که چیز دیگری که تغییر کرده است نحوه پرداخت دستمزد تامین کنندگان سخت افزار است.

“یک سال پیش، می توانید بگویید، من می خواهم آن را بخرم – آن را به من تحویل دهید و سپس من به شما پول می دهم. اکنون باید بلافاصله هزینه آن را بپردازید.”

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور