خدمات ارتباط Colo: همه آنچه باید بدانید

Interconnection-فناوری هایی که اجزای یک مرکز داده را جمع آوری و ادغام می کند-یک ارزش افزوده برای colos است. این به این دلیل است که برنامه های کاربردی مدرن برای توزیع طراحی شده اند: برای اجرا در دامنه ها و مکان هایی که برای آنها مناسب تر است. با افزایش ذخیره داده ها ، ذخیره همه آنها در یک مکان ، مانند یک ابر ، راحت تر نمی شود. این پویایی عاملی برای تلاش های بازسازی ابر بوده است ، جایی که مشاغل داده ها و سیستم هایی را که قبلاً بر روی ابر برون سپاری شده بودند ، به حوزه شرکت ها باز می گردانند.

خدمات ارتباطی در اینجا با فعال کردن قابلیت همکاری بین ذخیره داده ها در فایروال شرکت ها و خدمات و برنامه های ارائه دهندگان ابر ، نقش مهمی ایفا می کند. توزیع قدرت پردازشی نزدیک به مکانی که در آن تولید می شود. و ارائه مرکز مرکزی برای استقرار چند ابر. خدمات اینترنکشن در مقایسه با اجاره فضا حاشیه های فوق العاده ای را به همراه دارد ، اما هنوز درصد کمی از درآمدهای بزرگترین کلکسیون ها را تشکیل می دهند.

در این گزارش ویژه ، دریابید که کدامیک از مشاغل به ارتباط متقابل نیاز دارند ، در چه سناریوهایی رویکردهای چند ابر برای colos مفید هستند ، چگونه نیازهای مشتری از نظر الگوی رفتاری متفاوت است ، چگونه ابر ترکیبی یک مورد کاربرد جدید برای اتصال ، مزایای بی طرفی حامل و موارد دیگر را ارائه می دهد. به

گزارش رایگان را بارگیری کنید.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور