خبر فوری: بیل استین، مدیرعامل دیجیتال املاک را برکنار کرد و اندی پاور را منصوب کرد | دانش مرکز داده

اکنون مدیر عامل سابق Digital Realty A. William Stein بر اساس اسناد مالی ارائه شده امروز توسط هیئت مدیره Digital Realty از سمت خود برکنار شد.

خاتمه آقای استاین یکی از خاتمه دادن به روند چند ساله اخراج یا استعفای ناگهانی در میان رهبری شرکت مرکز داده است. دو استعفای قابل توجه و اخیر یا استعفای ناگهانی عبارتند از:

امروز، Digital Realty نام خود را به لیست رو به رشد شرکت‌های بزرگ با استعفا/تعفیف ناگهانی مدیرعامل اضافه کرد. به نوبه خود، این شرکت یک بیانیه مطبوعاتی در مورد این استعفا صادر کرد که در آن اعلام کرد استین تا پایان سال، یعنی 18 روز دیگر، کارمند شرکت باقی خواهد ماند.

دلایل فسخ نامشخص است

جردن سادلر، معاون ارشد روابط سرمایه‌گذاران دولتی و خصوصی در Digital Realty، وقتی از علت خاتمه استاین به عنوان مدیرعامل پرسیده شد. دانش مرکز داده، “بیل صراحتاً “بدون دلیل” طبق قرارداد کاری خود فسخ شد. این با فسخ به دلیل متفاوت است.»

در بیانیه بعدی، سادلر گفت: “من می دانم که کلمه فسخ می تواند بار منفی داشته باشد، اما این فقط تابعی از یک قرارداد است.” او سپس جزئیاتی را درباره ظهور اندی پاور، مدیرعامل جدید، به مجموعه سی‌سوئیت دیجیتال املاک، که سال گذشته به عنوان رئیس این شرکت منصوب شده بود، به اشتراک گذاشت.

لازم به ذکر است که بیانیه رسمی Digital Realty به فسخ استاین اشاره نکرده است، بلکه به خروج او اشاره کرده است. ولی دانش مرکز داده به گفته کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده، یک کپی از فرم 8-K شرکت، که “اعلان اجباری رویدادهای مهمی است که سرمایه گذاران باید درباره آن بدانند” به دست آورد.

در این سند، رویداد محرک برای تشکیل فرم 8-K، اعلام اندرو پی پاور به عنوان مدیر عامل و خاتمه A. William Stein به عنوان مدیر عامل است که بلافاصله اعمال می شود.

«… در 13 دسامبر 2022، هیئت مدیره خاتمه A. William Stein به عنوان مدیر اجرایی شرکت را بدون دلیل تصویب کرد و بلافاصله اجرایی شد. در رابطه با توقف خدمت آقای استاین به عنوان مدیر اجرایی، آقای استین از عضویت در هیئت مدیره استعفا داد و از 13 دسامبر 2022 اجرایی شد.» در پرونده 8-K شرکت آمده است.

بحران رهبری در کولو سی سوئیت

در ماه سپتامبر، گزارشی از انتصاب اریک شوارتز به عنوان مدیرعامل CyrusOne منتشر کردیم که او را به پنجمین مدیرعامل این شرکت در تمام این سه سال تبدیل کرد.

Picture1.png

شوارتز به اندازه کافی مهربان بود که دیدگاه خود را با او در میان بگذارد دانش مرکز داده در 17 نوامبر در مورد گردش مالی بالای C-suite شرکت پس از پوشش ما از قرار ملاقات او. در اینجا برخی از آنچه او برای گفتن داشت:

شوارتز به ما گفت: «برای من سخت است که بگویم چه چیزی منجر به این مراحل گردش مالی شد. کمتر از دو ماه است که اینجا در CyrusOne هستم و مشاهده من این است که، با وجود اختلال و گردش مالی، که شما به درستی به آن اشاره کردید، این شرکت به عملکرد خوب و ارائه خدمات برای مشتریان ادامه داده و در عین حال رشد درآمد و سرمایه گذاری ثابتی را تجربه کرده است.

تا نوامبر 2021 می‌توانستیم صحت اظهارات شوارتز را تأیید و تأیید کنیم. با این حال، پس از آن مرحله، شرکت خصوصی شد و تعهدی برای اعلام عمومی درآمد خود ندارد.

جدول زمانی خریدهای PE از مراکز داده (1).png

این حقیقت دارد که CyrusOne و همتایانش در موقعیت مکانی آن از سود ثابتی در مواقع نامشخص برخوردار هستند. همانطور که پوشش این موضوع را گسترش می دهیم، دانش مرکز داده به جستجوی پاسخ هایی در مورد اینکه آیا رشد مالی برابر با ثبات بلندمدت است، از طریق رهبری مستمر در سطح بالا، برای مشتریان و سرمایه گذاران ادامه خواهد داد.


به روز شده در 13 دسامبر 2022 در ساعت 7:42 بعد از ظهر EST برای شامل نظرات گسترده از Digital Realty.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور