خانه های چاپ سه بعدی؟ در اینجا چرا این خبر خوبی برای کمبود مسکن است

عکس پروفایل نویسنده

@بی پایهدون باسیل

بنیانگذار / مدیر عامل شرکت Monsoon Blockchain

فاصله بین کسانی که اهل سنبل هستند و افرادی که در ساخت و سازهای سه بعدی احتیاط می کنند به اندازه فاصله بین شهر پیشرفته دبی و جنگل های ایالت نیویورک است که اتفاقاً دو مکانی است که این فناوری در آن ساخته شده است. استفاده شود

بیشتر از آنی است که در یک دقیقه بتوان انجام داد. در حال حاضر ، در نظر بگیرید که کسانی که به چنین ساخت و سازهایی خوش بین هستند ، به این واقعیت اشاره دارند که ساخت آن سریعتر ، ارزانتر و سازگار با محیط زیست از روشهای معمول است. آنها همچنین معتقدند که این می تواند بخشی از راه حل بحران مسکن جهانی باشد که به ابعاد همه گیر رسیده است.

از طرف دیگر ، کسانی هستند که در مورد تأثیر ساخت سه بعدی بر روی نیروی کار تعجب می کنند – در مورد اینکه چه تعداد شغل از بین می رود ، اگر این عمل معمول شود.

اگرچه در حالت تعادل ، علاقه به ساخت سه بعدی بیش از این است. پایداری یک مزیت بزرگ است ، زیرا تا به امروز خانه های سه بعدی از موادی مانند خاک رس ، کاه و پلاستیک های زیستی ساخته شده است.

سپس روشی وجود دارد که این روش می تواند کمبود مسکن را حل کند ، که حاد شده است.

حدود 150 میلیون نفر در سراسر جهان تا سال 2019 بی خانمان بودند ، که دو درصد از جمعیت جهان را تشکیل می دهد. به همان اندازه تکان دهنده …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور