حساب کاربری توییتر برای سه سال اشتباه بود

توییتر در گزارشی که ممکن است یکی از آخرین گزارش‌هایش به‌عنوان یک شرکت عمومی باشد، درآمد سه ماهه اول سال ۲۰۲۲ را منتشر کرد.

پلتفرم رسانه‌های اجتماعی که در مرحله نهایی کردن فروش به ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا است، درآمد ۱.۲ میلیارد دلاری را گزارش کرد که کمتر از پیش‌بینی ۱.۲۳ میلیارد دلاری آن بود.

علیرغم اینکه توییتر از اهداف درآمدی خود کوتاهی می‌کند، تخمین‌ها را برای سود هر سهم، با تعدیل 4 سنت، در مقایسه با 3 سنت مورد انتظار، شکست داد.

انتظار می‌رفت که این یافته‌ها در روز پنجشنبه، 28 آوریل، در ساعت 8 صبح EST اعلام شود. با این حال، با معلق بودن معامله ماسک، توییتر این تماس و همچنین نامه سهامداران و راهنمایی‌های مالی را که معمولاً از طریق بیانیه مطبوعاتی همراه آن است، لغو کرد.

توییتر سه سال کاربران فعال را به اشتباه محاسبه کرد

در بیانیه مطبوعاتی این شرکت رسانه اجتماعی همچنین گزارش شده است که از سال 2019 به اشتباه تعداد کاربران فعال روزانه (mDAU) را شمارش می‌کند. این سردرگمی ناشی از ویژگی‌ای است که در مارس 2019 راه‌اندازی شد که به افراد اجازه می‌داد چندین حساب جداگانه را به یکدیگر متصل کنند تا به راحتی بین آنها جابجا شوند. .

این محاسبه اشتباه بین 1.4 تا 1.9 میلیون کاربر اضافی در هر سه ماهه در آن دوره را گزارش کرد.

طبق این انتشار، «در آن زمان خطایی رخ داد، به طوری که اقدامات انجام شده از طریق حساب اصلی منجر به این شد که همه حساب‌های مرتبط به عنوان mDAU شمارش شوند. این منجر به افزایش بیش از حد mDAU از Q1’19 تا Q4’21 شد.

با این حال، توییتر 229 mDAU را در سه ماهه اول سال 2022 گزارش داد که افزایش 10 میلیونی در سه ماهه گذشته و افزایش 15.9 درصدی نسبت به سه ماهه اول سال 2021 را نشان می دهد.

در انتظار فروش، توییتر چشم انداز آینده را ارائه نمی دهد

به دلیل خرید ماسک در حال انتظار، توییتر گفت: “هیچ راهنمایی آینده نگر ارائه نخواهد کرد و تمام اهداف و چشم انداز قبلی ارائه شده را پس می گیرد.”

قرارداد با ماسک که با فروش این شرکت به قیمت 54.20 دلار به ازای هر سهم موافقت کرد، توسط هیئت مدیره تایید شده و انتظار می‌رود تا قبل از پایان سال بسته شود.


تصویر ویژه: fyv6561/Shutterstock

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور