جنبه های مهم استفاده از GitLive

تصویر
عکس پروفایل Sunny Hacker Noon

من سانی هستم و یک توسعه دهنده خردسال در GitLive هستم. از آنجا که ما در حال ساخت ابزاری توسط توسعه دهندگان هستیم ، برای توسعه دهندگان ، من می خواستم نحوه استفاده روزمره از محصول خود را به اشتراک بگذارم.

تصویر

دید

به عنوان یک توسعه دهنده آزار دهنده و (نسبتاً) بی فایده ، سوالات زیادی دارم. از آنجا که ما در یک تیم کاملاً دور از هم کار می کنیم ، انتخاب لحظه های من مهم و سخت است. GitLive در این زمینه بسیار به من کمک می کند. این به من نشان می دهد که چه زمانی افراد آنلاین هستند و روی چه چیزهایی کار می کنند. بنابراین در حالت ایده آل ، من منتظر می مانم تا کسی آنلاین باشد ، در همان مخزنی که روی آن کار می کنم و در مورد موضوعی مشابه کار می کنم … و پس از آن درخواست می کنم.

لازم به ذکر است که در آینده ، پیام رسانی در پنجره GitLive در دسترس خواهد بود ، بنابراین تغییر زمینه بین برنامه های پیام فوری و کد IDE نیز حذف می شود.

تصویر

هر دو روی مخزن firebase کار می کنند. بینگو!

چیدن گیلاس

بعضی اوقات من به یک کد تعهدی از یک هم تیمی احتیاج دارم. با GitLive ، من حتی مجبور نیستم از کسی س askال کنم و مزاحمت ایجاد کنم. من فقط از ویژگی چیدن گیلاس خود استفاده می کنم تا تغییراتی را که ایجاد کرده اند ببینم و هر آنچه را که لازم دارم بردارم.

تصویر

با تشکر برای این بخش بزرگ کد فرد.

برنامه نویسی جفت

شخصاً مفیدترین ویژگی GitLive برای من ویژگی همکاری است که سعی می کنم درباره TypeScript بیشتر بدانم. برنامه نویسی جفت با کسی که باتجربه تر است یک …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور